27 October 2011

Makan Makan FOTO...

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..

Sengaja meraikan perpindahan opis..1 majlis makan makan unit foto dirancang..makanya, 11hb okt yang lepas majlis itu berlangsung...hehehhe...

Alphabert coklat...koleksi terbaru acik rose..M.A.K.A.N M.A.K.A.N F.O.T.O
(abaikan warna yang sememeh tu..acik rose tak abis khatam cara nak buat coklat kaler2 tu lagi..)
haaaa..opis korang hader?!!lengkap dengan mini konsert tau..memang sporting mereka2 ini...(dari kiri..abg bustam, en subardi & abg mie)..macam2 lawak diorang buat..tak kering gusi rr...
macam2 menu ade...mee, bihun, kuewtiau, sup...master chef nye kak nughul..popia & nasi impit..junior chef-rose, roti jala..junior chef- jumi, satay - bos kecik..buah buah buahan- zarit..
nescafe..air sunkist & teh o..air tangan jumi...kaw kaw punyer..bertrip trip nescafe tu jumi buat..
sebelum makan baca doa dulu...amik berkat..jemput bahagian yang dekat di hati sahaja..Pusat Sumber & Fotografi..
hmmm yummmy,...semua sedap sedap..
makan timee...

bermodalkan hasil jualan kertas2 terpakai (kemas barang nak pindah kan)..ngam ngam sekampung dapat makan ko...licin!..dari jam 11 sampai 430..makan je kerja nye,,

ape yang penting??..kerjasama....

Alhamdulillah..majlis tak seberapa ni berjalan dengan lancar & meriah hilai tawa..

8 comments:

AzaLea said...

wahh bestnya... lps ni blh di jadikan kenangan bersama..

amiey lee said...

huhu yummmyyy

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..bestnya dpt rakan sekerja yg sporting habih.byknya makanan...habih tak?

watyz said...

ni sesi penutup opis la ek??
bole perbaiki lagik coklat tu... :)

ummirayyan said...

Lea:..leaaaa...akak da balik..nk jengah umah lea kang...hehhee...memang akan diabadikan pun..kenangan tak sudah..

ummirayyan said...

amiey lee:..yumm yummy....

ummirayyan said...

kak atie:..hai kak, diorang semua memang sporting..hmm memang banyak, sampai ke petang dok makan..licin..memang tak dan nak menapau le...

ummirayyan said...

watyz:..haah..penutup opis lama..opis baru ni lom wat makan makan lagi...haah kan, boleh diperbaiki lagi..kene cari cikgu la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails