07 October 2011

Alhamdulillah..Saya Selamat Pergi & Pulang..

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..

alhamdulillah..saya da selamat pergi & selamat pulang dari outstation haritu..walaupun masih terasa sakit sakit badan dek kerana kawasannye berbukit bukau..

tak sempat la nak wat entry pasal outstation / pengembaraan di Tasik Kenyir yang penuh dengan cerita ceriti tu skang nih..kene selesaikan yang patot dulu yer..


da daaaa...nak reply korang nye comment tu..pastu nak sambung keje jap..

c u next entry ya!...

17 comments:

watyz said...

ni jek???

ummirayyan said...

watyz:..hehehe..setakat ini..
keje melambun woo...

amiey lee said...

wa keje sambil cuti2 besttt

Mak Izz said...

tasik kenyir tu bau hanyir tak? (sbb keNYIR dan haNYIR bunye dekat2) ok soalan bodoh :)

AzaLea said...

yuhuuuu... wlcm back!!

umiliza989 said...

salam...
nak sama2 menang ipad x?
klik link nie:

http://says.my/social-good/ipad-2/umiliza989

sing up melalui fb tau...

liza bantu awak,awak bantu liza...jom kita sama2 berusaha untuk menang ipad2...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..jgn main2 goutstation...bwk kamera besau tuh!

Syda Sis said...

oiit.......xde ke gmbr aku...hehehe syda

Syda Sis said...

gmbr den xdo ke

ummirayyan said...

amiey:..hehee..best gak..2 dalam 1..

ummirayyan said...

mak izz:..hehhe..aku pun terpikir cenggitu gak ritu..tak la..segar bugar air nye..(jernih..)
betol tak Syda Sis?!!

ummirayyan said...

lea:..tQ dek..

ummirayyan said...

kak atie:..hai kak..hehhee..keje sambil main..dengan kamera besau tu kak..

ummirayyan said...

syda sis:..weh syda, welcame to mu blog..hehhee..ni baru intro beb, ...tungguuuu....

Mak Izz said...

nok, maceh for the sweet brooch for my birthday. terharewww. rasa mcm cpt2 nk belanja ko mkn tp masa membatasi segalanya.

nt free2 hr jumaat roger gua! gua belanja mung makan. ckp je apa nak. janji RM20 ke bwh. hahaha...

ummirayyan said...

mak izz:..uii, bile la nak merasa ko belanja nih..
suke ehhh..welkam...

Syda Sis said...

thanks for approve....chewaah agk sdkt poyo lak...xpe2....aku jd follower hang pasni...


weyh mmndgkn aku watak sampingan jer kat tasik kenyir xde ke gmbr aku bbyk ckit..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails