05 October 2011

Outstation..Kerja Luar Negeri..

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..

gummy entry..skroll lagi utk entry terbaru yer...

iyer..outstation lagik!!..



da lama gak le tak outstation ke luar negeri ni..hehehe..luar dari Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur je..ke Tasik Kenyir..sampai rabu ni..buat liputan foto Program Pemantapan Kendiri..a.k.a TEAMBUILDING la ni..nak kate aku pun peserta kursus..tak juga, sebab kene wat liputan...nak kate kerja, tak juga sebab dapat surat utk jadi peseta..hmm ntah le..yang penting segala persiapan untuk menembak tu pasti ku bawak..bos kate, wat liputan menyeluruh..hoooo..kire kerja la ni..jangan lupe sain claim saya yer bos!!..

ok la..dipendekkan cerita, sepanjang outstation ni, aku tinggalkan korang dengan entry autopublish aku tau..setiap hari ader..korang layan la yer..tak der la sunyi tak bertuan blog aku ni kan..

oleh itu, semua komen akan direply sejurus selepas kepulangan ku nanti yer..
 korang,..doakan ku selamat pergi & selamat pulang membawa ole ole yer...

da daaaa...

6 comments:

Mak Izz said...

woih pegi 2 dlm 1 eyh? sambil berkursus sambil amek gmbr. i tot ko berkursus je. takpelah, dpt tmbh hari kursus & dpt claim. kalo g sbg peserta kursus x dpt claim ps office hour kan? bijak..bijak.. dengornye ada org tu nk ke hawai. cik kak bila lg?

watyz said...

o.. ke luar negeri.. patut la senyap jerk... :)
selamat menjalankan tugas...

AzaLea said...

FM satu...

ummirayyan said...

mak izz:..huii..haah..2 dalam 1..bst gak..

hmm orang tu tak jadi..dia ke lain lak la..

haku?!!!hehehe...sendiri da tau kan!..

ummirayyan said...

watyz:..ku da selamat pulang da pung...
mekaseh atas doamu...

ummirayyan said...

LeA:..non ado FM di situ dek...sowii..next outstation, will be...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails