17 October 2011

Hari ini ku outstation lagi tau...

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..

yer..!!!! hari ni aku outstation lagi..ke Pagoh Johor..2 hari meninggalkan en suami..tapi da 4hari tak jumpe ensuami..hmm korang kire le bape lame tak jumpe..aku ke Melaka..en suami di KL..aku balik, encik suami ke Genting..la ni..aku ke Pagoh dan dia sorang kat KL..huhuuuu..miss u b..

masing masing teguh patuh SYMP hokeiii..hehheee..sebenarnye nak capaikan KPi bulanan..al maklum la, hujung minggu ni kitorang akan bercuti lama....

ok la, di kala entry ini terpublish (autopublish entry)..aku dalam perjalanan dari KL ke Melaka..singgah jap amik si bujang aku tu & umi aku, ku bawak mereka tu ikut serta ku beroutstation!...hehhehe..leh gak dijadikan teman berborakkan..memang dari dulu kalo aku outstation, aku akan bawa umi aku & rayyan skali..nak nye kalo memandu sendiri..lagipun dulu rayyan masih menyusu badan..

fuhhhh..Isnin: KL > Melaka > Pagoh > Melaka
Selasa: Melaka > Putrajaya > KL...

ok la, sengaja ku autopublishkan entry2 yang akan datang tu tau..tak de la sunyi walaupun tak bertuan kan..sudi la membaca yer!..tQ..

..tak hidup segar entry ni gonjeng tak bergambar kan!...(se beg HD aku tertinggal di opis sewaktu ku mengarang entry  ini...)

da daaaaaaa...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails