05 October 2011

Sosej Dalam Donut...sosej gulung kot..

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..


ape ke name nye ni eh..kulit nye tu aku wat ikut adunan donut..dalam nye ader sosej..korang tahu tak ape namenye ni?!!

dolu dolu..kesah zaman kecik kecik ni, kalo g kedai kek..mesti beli ni..skang da besau, buat utk anak dan en suami lak..

budak baru bangun tido, tak sabar nak makan hasil air tangan umi..

cuti cuti sabtu lepas..buat la juadah minum pagi utk seisi keluarga..(sebab malas nak ke pasar utk beli bekfas)..
tolong eyh..gtau aku name kuih ni..hehehe..tq dong..

da daaaaa....

6 comments:

AzaLea said...

roti putaran sosej.. blh mcm tu??

watyz said...

sosej roll. ye la tu kot. eh guna adunan yg mana? ajar la.

Mak Izz said...

boleh la tu sosej gulung. nampak dap je, kalo izz dgn canah ni mesti korek sosej je :)

ummirayyan said...

Lea:..ape pun buleh..yang tak buleh tu, Kump JAMBU tu..hehehe..

ummirayyan said...

watyz:..yess..sedap je munyik name tu..sosej roll..

poyo je nak soh aku ajar..
ko kan tahu wat gak..

ni resepi yang aku da biasa buat..

aku ade siapkan link resepi donut tu..korek la..

ummirayyan said...

mak izz:..kemelayuaan nye..sosej gulung..

hehehe..memang dap..small size, skali ngap jer..nyesal tak wat bannyak ritu, terliur tgk rayyan makan..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails