21 February 2011

::huhhh..lega::

alhamdulillah...lege rase nye...
hummm..mesti korang hingat aku nih lege pasal tutttt.kan..sori yer..tak der makner nye aku nak bercerita bagai pasal tutttt kat sini hokey...

hehehee..lupe kejap pasal semangat nak menjoin contest ke GA ke Lucky Draw ke tu eh..sebenarnye dari semalam hati ku gundah gelana..memikirkan duit dalam acc kureng secara tetiba..macam nih..sabtu lepas..aku berjimba jimba tanpa suami terchenta..isi le minyak kat Shell berhampiran..isi nye 50 hengget jer..gune debit card meybeng tu..memang aku tak penah gune..terpakse le gune gak..betol2 takder cash that time..huhuuu..sogan nak pinjam mak izz..hehehee..so aku gagahkan le gune kad tu..macam biase..swap kad..isi minyak..amik resit..amaun nyer betol le rm50..ape lagi..berjimba jimba time la..hehheee..

tup tup..semalam aku cek meybeng tu u tu..konon nak tengok la..claim da masuk ke lom..tetibe, dalam acc da tinggal sket wit aku weh..tersirap gelabah gile babeng aku..aku terus kan mengecek..hmm..dia tulis kat situ Pre-Auth Shell..tolak sampai 200 hengget padahal isi minyak 50 hengget jer..amender tu..aku tak tau..puas pikir..takot nak bukak mulut kat en suami..kang sure aku kene Laser dari dia..memang patut pun kan..huhhh..lagak cam tak de pape la..aku pun membusykan diri ngan mengemas umah..lupe lak la pasal tu..

hmm..pagi tadi aku ke meybeng tanye pasal menda tu..huuuhhhh lege..rupenye memang itu gaya nye kalo gune debit card kat petrol pump..tp dia akan auto refund kat acc kite within 2hari bebs...hmmm tak mo gune da la.. serik gelabah aku bebs..

korang penah kene tak?!!jom share gelabah tahap ape korang that time...heheheee...

da...nak join contest..ga..lucky draw lak la...

2 comments:

watyz said...

ros...mmg dorang tolak 200 then dorang pulangkan balik kalo ko x isi minyak dlm tempoh 2 hr tu...so kalo ko ade isi minyak xde la dorang tolak lagi kat akaun ko dorang just deduct from 200 tu...ok?? aku dulu pon gtu gak...pastu br la aku paham then kalo rasa2 duit x byk dlm akaun aku x pakai debit...sbb nanti lagik kering aku di buat nyer...

ummirayyan said...

hmm tu la pasal..seb bek meybeng ni bawah opis aku..g terjah terus td..hmm..lege le da tahu..
tapi aku serik r..tak mogune da kalo nak isi minyak..bek gune cash jer...

kelakau gak bile teringat time gelabah tu..hahhahaha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails