17 February 2011

::Contest Si Manja Mandi::

Join Contest lagi la..
jalan jalan blogwalking..sambil cari kot kot adeer contest yang seswai..tup tup..jumpe contest nih..elok le tu..leh le aku join sebab ader gak gambar Bby  Bujang aku tu bermandi manda..so..ape lagi..jom le join rakan blogger sekian..

contest Si Manja Mandi..
klik sini nak join yer..
hmm ni gambar yang aku nak pertaruhkan..

Bath time wif frogie..

eee...ejukk nyer..hehhee..skang baby bujang aku da pandai le skit cakap2..kalo lepas je kuar bilik mandi..mesti cakap eee..ejuknye..(eee..sejuknyer)..cepat cepat tunjuk towel..soh balut badan dia tu..

ok la puan penganjur..gambar diatas diambil masa umur nya 10 bulan..

ni detailnye..
name: Faris Ar Rayyan Bin farid
tarikh lahir: 16 januari 2009
gambar ini diambil di bilik air rumah kami..

saya tag semua rakan bloger yang BW kat sini  espeacially: mak izz & ameiy lee

1 comment:

Unknown said...

salam...
TQ join contest si manja mandi...
good luck yeee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails