22 February 2011

::CAPTURE THE MOMENT CONTEST::

hmm layan contest yang telah ditag oleh Ameiy Lee jap yer..kene join dulu sbb dateline da dekat..kang bertangguh,melepas le aku..sempat lagi nih..lupekan wat sementara waktu keje yang melambak tu..
ok ok..ni contest nyer..
korunk yang nak join tu klik sini yer..cepat cepat cepat..date line da dekat..


hmm puas menggodek gambau yang seswai..aksi lompat melompat yang banyak dipertaruhkan..so aku pun pilih la gambar bawah nih untuk dipertaruhkan..

eisshhh,..ni bukan gambar aku masa keceik2 tengah melompat tau..bukan...betol bukan..ni gambau anak buah aku melompat kegumbiraan mase Family Ceria Teratak Mercu ritu..happy sungguh bebudak ni time tu..macam macam game yang ader..diorang join..menang..terlompat lompat le suke..aku pun ape lagi..snap je la..nnt korunk da besau mesti tergelak sendiri tgk gambau nih..hehehehee..

to Shazni..si empunya contest..ni la simple entry untuk join contest awak tu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails