16 February 2011

::Berakhirnya Sebuah Penantian::

Huuuuuhhh..tajuk tak hengat...da macam tajuk novel..telenovela chite chenta ehhh..
hehheee..entry kali ni bukan pasal novel ke hape eh..ni pasal penantian kitorang 1 opis nih..

hmm nak tahu ape nyer?!!
malu la..memule memang aku malu nak bagitau..tapi tak pela kan..nak share kegembiraan nih ngan korang..

meh aku citer lu..selama hampir 5 tahun aku berkhidmat kat opis aku ni as a tukang gambar..baru hari nih kitorang 1 opis dapat PC weh..mesti korang tak percaya kan..siyes...betol bebs..

memang lame kan penantian kitorang tu..bayangkan la..aku ni pun da 5 tahun keje kat sini..ape lagi kat senior senior aku tu..da berzaman..janggut pun da bape ratus kali potong...heheheee...
aku tak tau le kenapa jadi camnih..yang dapat PC/notebook(mac) yang canggih canggih tu bos bos je la..kitorang yang arang nih..gune le PC pool tu ha..yang 4 ketol..gune hampir 30orang si tukang gambar..imagine?!!fuhhh..tak sanggup le aku nak pikir/bayangkan..semua itu sudah berakhir..yeyayyaaaaa....

sebelum nih..bos bos asyik kate..tak lame lagi angpa sume akan dapat PC sorang 1..tunggu punye tunggu..harammm...tak der pun..last week..dia cakap lagi..aku tak percaya..tup tup..pagi tadi ader 2 kotak berisi PC tu la..ader kat meje aku..aku pun kecoh r..g tengok kat meje orang lain..perghhh...semua ade...hmm aku pun sepantas kilat..kemas2 meje la..hmmm gumbira nye ati..

skang nih da tak yah nak berebut2 nak gune PC...leh la aku bersiaran..dari tempat sendiri..gune pc sendiri..

ni la my workstation..baru la ader  manis skit..
walaupun sarat..tapi aku suke..siap ader frame corner lagi eh..da name tukang gambar..wof kos le byk gambar kan...

anyway...lupe kan citer lame..mulekan citer baru..azam bekerja yang baru..semangat baru..PC baru...ayokkkkk...

ps:..nak bawak jajan manyak2..dengar lagu gune hearphone..ngadap PC..(blogwalking..FB..)status:..dont disturb me...hehehheee

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails