14 March 2011

::Yeayyy...MAN ke Final RAJA LAWAK 5::

Assalamualaikum...
Salam Sejahtera...
Hai sumer...

meh sini nak citer sket..Jumaat hari tu aku tak dapat nak tgk Raja Lawak minggu ke 10 yang merupakan separuh akhir untuk RL musim 5 nih..huuhhh..keje r..tgk pun siaran ulangan jer..takpe r..asalkan tahu perkembangan dari en suami..lege + happy le sebab my BIL tu dapat ke final..huhhh..top 3 tu...tahniah Bangcik a.k.a MAN..pejam celik pejam celik..da nak final kan...kejap je rasa..

hmmm ok..jom kite layan my BIL nye performance lastweek...

tugasan pertama:..dialek..my BIL wat dialek Sarawak..layan...


hhahaaa..lawak..Komen juri pun best gak..tahniah MAN..

tugasan ke 2..melawak ngan artis/pelawak jemputan..My BIL ngan ABON..Layan...

kelakar je gandingan diorang tu...juri pun suke..

kejap kejap aku berSMS ngan en suami tanye kan lawak peserta lain..nak nak nye time umum sape yang terkeluar tu..huhhh..lege..akhirnye sampai juga ke top 3...

hmm untuk peserta lain..no komen sebab ini entry untuk MY BIL yeh..sure aku sokong dia kan..tapi ape pun..aku akan wat special entry kesimpulan dari persembahan peserta RAJA LAWAK Musim 5 ni..

ok ok...jom kite ke Gelanggang akhir RAJA LAWAK 5 ni kat Shah Alam Convention Centre 18hb Mac ni yeh..g le amik tiket free kat guard room second entrance ASTRO eh..sorang dapar 2 tiket je..cepat cepat..1st come 1sr serve...aku da tentu dapat..

opsss...JOM UNDI ..
taip LAWAK 20 MAN & anta ke 32999..

zassss.....

1 comment:

Mak Izz said...

tahniah abg man! (dan dan abg) weh aku pn kt ghumah debor2 n tertanya2 adakah man akan mara ke final.

debor2 gak, suspen2 gak tp x tgk pon. wakakak! esok tgk youtube kut alhamdulillah... masuk final gak.

yeah..yeah!! kalo farizal sporting mesti leh tgk final sama2 live kt sacc kan. frust~ *undi dr umh jelah. tu pn kalo dpt tgk. uhuks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails