30 March 2011

::GengMama @ Filem Negara::

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..yuhuuuuu semua...

rindu nak bersiaran..nak berblogwalking kat blog2 yang aku follow tu...rindu nak join contest..rindu rindu rindu tau...

hmm..saje nak promot jap..korang da jengah lom GengMama Shoppe aku tu?!!haper?!!!lom lae!!!..hmm g la jengah bebs..kot kot ade yang berkenan..macam2 ader tau..especially cloth diaper tu..ader corak design terkini lagi terbaru tau..limited lak tu..hmm botol BPA free yang sedang hangat dipasaran tu pun ado...g r jengah eh..

hheheee..promote lak..hmmm ok ok..

Buat kali ke2 nnye..GengMama membuka gerai jualan di Filem Negara sempena Mesyuarat Agong Puspanita nye..macam biase..kalo da mesyuarat tu mesti ramai orang kan..pastu sonok le membeli belah..so GengMama amik le peluang yang ada ni untuk mengembangkan idung.. sayap shoppe GengMama nih..TQ to kak She..yang sudi menguruskan hal hal membooking tu yer..

Pengalaman berniaga di Puspas Japen dahulu dijadikan petunjuk..hehehe..leh baiki ape yang tersilap..tak cukup tu ini..so the 2nd one ni agak complete la..

pink = mama jumi.. join GengMama Shoppe gak..bawak si Nayli omeil tu..tak jadi keje orang..asyik mengagah dia jer..hehhehee
 wah..aku sedang sebuk mengemas..menyusun ape yang patut...
 belajar dari kesilapan itu tak rugi..jangan sombong bodoh..selfish untuk berjaya..
ok chow...

pasni kat mane lak yer?!!!

6 comments:

yantz-yeem said...

caiyuksss!!!wahhh akk plak rse berkobar2 nih....

ummirayyan said...

itu la kak..jom join...sama2 kite kembangkan GengMama nih...

Mak Izz said...

woh makin chantek gerai ko deknon. siap ada bb penyeri gerai. hehe.. terharu makcik tgk bj2 baby bgantungan kt depan tu. usaha tangga jaya noks. nt leh bersara awai wt biz je. huhu...

ummirayyan said...

mak izz:..noks..aku pun makin canteks le..hehehe..tak de makner nye nak pencen awai le...

Mak Izz said...

mentang2 pakai Mary Kay berani ngaku cantik neh. cuba dulu ms pakai Fair & Lovely aku cakap cantik pn ko x setuju.

erm.. mmg cantek pun. malangnye aku x dpt join bengkel kecantikan kt pavvy tu. weh nt nk pinjam mag cosmo bln ni. aku janji x hilangkan!

ummirayyan said...

mak izz:..hehehehe..kembang jap..weh..tak pat join pun tak pa..nnt aku rojer2 r ko..

amik le..pandai pandai jaga eh..ritu nye pun abis kemek2 mag aku...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails