28 March 2011

::Tunjuk Ajar Ku Sifu::

Assalamualaikum..Monink semua..Salam Sejahtera yea...

hmm i'm in monday Blues...siyes..tak boleh blah r..sepanjang minggu lepas hari hari kerja..kerja sampai ke lewat malam..hadoiii... weekend pun keje tau..hmmm...rasa malas sungguh nak pergi keje pagi tadi..alarm tu kejap2 bunyi sebab aku snorzzzzee kan aje dari 5 minet ke 5 minet seterusnya..akibat nye aku terlajak sudah...merah lagi punch kad ku pagi nih..untuk kali pertama ker?!! hehehee..

hmm dalam penat bekerja di hujung minggu pun aku sempat g tengok Mentor 5 tu..korang layan tak?!!siyess weh..aku memang tak layan program tu..tapi setelah di ajak oleh my BIL..aku lak yang berkobar sakan nak g tengok live kat Dewan MBSA tu..huhuuuu..kelakar je..da le aku tak kenal sapa pun peserta nye..main bedal je weh..asalkan dapat tengok live..dapat tengok artis...

hehehee..posing jap sebelum masuk..cantik background tu masjid Shah Alam..tapi pakai kompak..biase je la hasilnnye eh..
 ko amik gambar aku..aku amik gambar ko...hikhikkk..
 en suami ngan Amir RL3
 huhhh..da amik tempat..
 me & en suami..
 Penyokong RATNAH..Protogee Aflin Shauki..sorang 1 dapat tshit okey...tengkiuk Bro..
 luvly loving...ummuahhhh...
 Mentor..tunjuk ajar ku Sifu..
 hmm ni begambar ngan Salma..protogee Erra Fazira..dengar diorang kate suare nye best..nextweek akak tengok ye dek...
hehheehee..gedik je kan..dalam penat penat keje for the whole week leh lagi spent time meronggeng kat sana..huhuuhh..pengalaman le kan..hmmm kalo nak dibandingkan ngan Raja Lawak kat FINAS & SACC ritu..memang ASTRO yang handle lagi best..mane tak nyer..time comercial break kitorang tak jemu..tak le terasa 3 minet tu..tapi kat Mentor ni....??!!!>>>bosan bebs...

5 comments:

perjalanan pulang said...

salam ziarah

yantz-yeem said...

wahhh yg best nya dpt t-shirt tu...si natrah nie protege sapa???salma tu mmg best rose...rse2 dia boleh menang...

ummirayyan said...

Panglima Muda:..salam kenai..

Yantz-Yeem:..haah..dok collect tshirt je la skang nih..Ratnah la kak..bukan Natrah..dia protogee si afdlin shauki tu..

Mak Izz said...

amboi ko.. akhir2 ni join line celebrity je ye. kecian ko kj penat kan. dhle aku xde di sisi, lg kecian. hehe..

x amek gmbr dgn era pajira ke?

ummirayyan said...

hihikkkhi..
Mak izz..sesaje je grab opputunity yang ade tu..
hmm mase ko takde..aku tak tau nak ngadu kat sape tau...
hukhuhhkkk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails