22 March 2011

::Man Juara Raja Lawak Musim 5..::

Assalamualaikum..Salam sejahtera..hai semua...

hmm harap nye tak basi lagi la citer pasal kemenangan MY BIL as a JUARA RAJA LAWAK musim 5 ni yer..lambat nak mengapdet entry pasal kemenangan ni..lepas je selesai tengok Raja Lawak tu kat SACC aritu..aku terus ke Melaka..outstesen lor...sampai le ke hari nih baru ade time nak mengapdet..macam biase..busy tahap gaban/otomen menyelamatkan dunia dari raksasa le kalo aku otstesen ni yer..aku tak peduli..aku nak hapdet gak entry pasal kemenangan nih..harus la diraikan bersama ye tak?!!hehehe...

sebelum kite meraikan kemenangan tu..jom kite layan dulu lawak yang menjadi tugasan peserta eh..final ni..diorang kene buat 2 task..

task pertama:...tajuk nye bebas..sukati la korang nak wat ape..meh kite tgk..My Bil nye performance ehh:

hahhaa..kongsi gelap?!!!..kelakau gak..

task kedua:..tajuknye musical comedy..moh layan...



hahhahahaha..hampir nak gelak sambil guling guling aku kat sana..happy pun yer gak..mane tak nye..3 3 juri tu leh berdiri bagi tepukan lepas performance MY BIL tu..hmmm best sangat le tu..siyes..kelakau & bermsg kan lawak nyer..

da puas tergelak bagai..ni lak pengumuman juara..huhhh..bedebar debar aku kat sana tau..

yeayyuu...akhirnya MY BIL MAN menjadi JUARA RAJA LAWAK MUSIM 5 nih..memang tak disangka sangka..kalo diikutkan undian..memang tak terkejar la ngan kumpulan Balas tu..tapi rupenye tidak..(tak sia sia aku undi..sampai ke Juara yer..)

bile diumumkan tu..ape lagi..terlompat lompat katak le aku & en suami..& penyokong MAN..fuhhh..syok gile that time..tak pernah beb ahli keluarga kitorang terlibat dalam realiti show nih...aku tumpang gumbira sekaki dua..

hehehe..da bis cite pasal MAN ok..ni cite pasal kitorang kat SACC mase nak tgk RL tu..

posing dulu b4 masuk..


aku & en suami..dok barisan paling depan skali..betol betol belakang juri..tapi tak masok tb pun..


gambar kureng la..kompak cak ikan jer..menyesal tak bawak kamela canggeh acik rose tu
congratulation wish from ABON..
juri Raja Lawak 6 kot..hehhehe
ahli fan club MAN..
posing ngan Asha..
my luv..en suami..
owhh..tak hengattt..bergambar ngan Dato Aziz Satar..very the humble lah Dato ni tau..
ops..bergambar ngan bini artis...(bini Man..Biras aku le..)
babyface...am i look?!!hahhahaa..
en suami ngan Dato Aziz Satar..
ni dia...sebahagian daripada ahli Fan Club Man Raja Lawak..tu diaaaa...sumer nih dari Pos Mesia tau..sponsor memacam..segala bagai banting..banner..tshirt..nasi lemak kopi O..thanks Pos mesia...

huhhhh..tamat la sudah kesah si Raja Lawak...
terima kasih kepada pengundi2 yang sudi mengundi MAN..

pa per pun...TAHNIAH Bangchik....Juara Raja Lawak..kepada Balas & R2..angpa memang saingan sengit yang menyengat....

to Ameiy:..thanks a lot coz ang soh blogger lain serbu blog aku nih.. tengkiu tengkiu...

1 comment:

Mak Izz said...

congratulations! letih dah aku nk komen. manala tau pasni Man jd artis ke kan.. rezeki mencurah2, meletop2. 1 je pesan aku, jgn lupa asal-usul & rajin2la menabung untuk masa depan.

hanya yang terbaik layak menjadi juara! syabas!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails