08 March 2011

::Kembali Bersiaran::

Assalamualaikum..Salam Sejahtera rakan blogging sekalian...
memulakan cerita di pagi Selasa yang sejuk sebab ujan lebat dari malam tadi..ecehhh..intro tak hengat...huuhuuuu..
ok la..lebih kurang 8 hari aku tak bersiaran..tak update entry..tak berblogwalking..tak join contest..tak join GA..tak join Lucky draw..itu..tak ini wehh...banyak betol entry yang sepatotnye aku share kat korang..memang banyak..siyes bebs...haduuhhh..baru la dapat nak menghapdet entry hari nih..selama ini aku kebusyan tahap ultaraman menyelamatkan dunia nya dari raksasa tuh..hheheee..lawak katoon laks pepagi nih....yer..memang bz..dengan kerja kerja opis yang nak cepat/serta merta..dengan kerja umah yang sentiasa tak abis tu..balik kampung jaga my bby bujang tu kan demam campak..seber kat opis ting tong last week weh.hmm bz kan!!?
owh..konon nak wat entry maratoon..yer r..nak rangkumkan semua entry / citer selama aku tak bersiaran tu..tapi panjang berjela kang jemu korang nak baca kan..pastu sure korang ngate aku sbb syok sendiri..(yang syok sendiri tu aku tak peduli eh..aku suke..sukati aku la kan..
ok la..hari ni pasti semua entry tertunggak tu akan ku publish  kan yer..hehhee..nnt kannyer..
pic pakcik gugel punyer!!..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails