08 March 2011

::Rayyan Wif Ultraman::

seminggu sudah selepas my bby bujang kene chicken pox tu..aku & en suami balik le kampung..da memang rutin setiap minggu aku balik kampung menjenguk anak yang sorang ni kat sana..kalo balik berdua..naik le kete kebal kami tu..sebelum tu memang kerap le aku tipon mak aku..tanye kan kabar si rayyan tu..sihat ker!!sapu bedak ker?!!makan pantang tak?!!hehehe..jangan marah ye mie..

terkejut betol dengan progress kesihatan my bby bujang tu..parut akibat chicken pox last week da kurang..betol kate kawan2..kakak2..mak aku sumer..yang parut tu akan hilang..nak nye rayyan kecik lagi..suku la aku..kesan parut nyer tak seteruk mase baru nak naik tu..ieeii..takut tak ilang jer..

tup tup..bersih..sihat segar bugar si rayyan tu..lege la hati ku ini..heheheheh...
sampai je aku bagi Ultraman untuk si rayyan ni wat main..

aik..wafiq embam pun ader..ziarah abg rayyan eh..
kusyuk tol main dengan ultraman pemberian Mak Izz tu..sampaikan aku kasi si Wafiq tu pegang pun tak boleh...kede tol la si rayyan nih..
leteh bermain ngan sang ultraman tu..rehat le kejap...
koleksi Ultraman rayyan..yang besar tu abg nabil nnyer..rayyan pinjam jap eh..rayyan nyer ada 1 gak..besar skit dari yang abg nabil nye tapi kepala ultraman tu kat dalam bakul..kaki kanan kat dapo..hmm berbarai abis dikejekan si rayyan tu..kalo tak..sure cantek bile disusun mengikut saiz..
hmm see..tak der parut yang teruk pun kan....
saaaayangg..anak ummiwalid..
ummuah...

2 comments:

Mak Izz said...

hihi.. malew. besor sgt tulisan Mak Izz tu. btw izz x reti main. bdk2 lain yg main beria. 1 otromen dh kudung dua2 tgn. ganaihhhh!

ummirayyan said...

lor..ganaih nye izz..rayyan sopan santun main menan dia..otomen yan gbesau tu pun dia mngikut anak buah aku baraikan sebelah kaki..tu yang dia try cabut kepala kot..
hmm..otomen tu selamat di tangan rayyan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails