04 April 2012

Wordless Wednesday *6*

Hai Semua ;-)


kretip kan!..

da daaaa..

g le klik iklan sidebar tu yer.. u klik i.. i klik u back!..

10 comments:

~~AzaLea~~ said...

kak, cantik giler menatang tu... diperbuat drp ape tu kak??

watyz said...

siapa yg wat tu?

Kazman / Sue said...

bakul yang cantik dan kreatif.... tapi kukuh tak ni.... heee3x

ummirayyan said...

Lea:..hehhee..mendatang tu memang cantik & kretip ko!..
menurut cite dlm FB ritu, dia diperbuat dari kertas terpakai yang digulung2..

amacam?!!! try le..

ummirayyan said...

watyz:.. idok le aku yang buat yer..tak tau le pulak sape yang buat..ber link- link kat FB tu..malas nak detect sapa yang buat..hehehe..

try le buat weh..gune kertas & gulung kan jer...

ummirayyan said...

Kazman:..cantik kan..rajin dia gulung2..
pikir dek logik,cam kukuh je, sbb kertas yang digulung2 kan..takpun, letak barang2 ringan je la..

fieda said...

kreatif la..

MamaEma said...

keratifnya..

..::Mama Chrysalis::.. said...

kreatif sangat2....:-)

ummirayyan said...

hai semua:..iyer la kan..dia yang buat tu memang kreatif..rajin lak tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails