17 April 2012

Korang ader?!!!...Daulat Tuanku..

Hai Semua ;-)

1st of all, terima kasih Tuanku berdua sudi ber-group-photo bersama team  Foto Jabatan Penerangan..Last pose with this team..Sempena Pertabalan Baginda di Istana Negara tempoh hari..Ampun Tuanku!..
 masa ni di ruang legar selepas selesai azab berdiri bagaikan si pasu bunga..hehehee...dari jam 645pg beb, berdiri, berjalan..berlari lari anak...sambil mengetik ngetik sang kamera..sehingga la jam 11pg..huhhhh...
 bersama chief group foto (tengah),.. gegurl, opismate aku..kami ber 4 ni je la penyeri & harapan..eeewahhhh...hehehhee..
 di Balairong Seri, sipi pun jadi la kan... ko hader?!!!
 haaaa...si baby tu..wat kate cik atie, muncong gajah...lens 300mm yang berat sangat..
opismate.. walaupun berbaju kurung, belasah juga nak berlari anak ke, pikul menda alah tu ker..bedal je la..
besau lens tu dari muke aku..
posing jap kat dataran Istana baru ni.., diorang tengah set-up group..
ready...hehehhe...aku di belakang tabir...

hehehhe..korang takder kan!..

da daaaa....

klik iklan tu tau..u klik i, i klik u..

8 comments:

watyz said...

amboi... kemain velagak dek non!
weh! besau giler muncong gajah ko tu. aku pk kan xde la besau gedabak gitu! hehehe
cantik baju ko dek non. bli mana? kirim 1... hahahha

MamaEma said...

gabak besar lens tu..hehehe..wah, memang bertuah

LYAfrina said...

wow.. seronoknyer.. msuk istana lg.. kerja photo-g ye??

ummirayyan said...

watyz: memang nak velagak pun!..hehehe..baju peruntukan dari opis..limited,khas utk cik foto jer...kuikuikuiii...
hmm ade lagi besau bebs, ritu time SUKMA ade aku gune...patah lengan rasenye...hehehhe..

ummirayyan said...

kak Ema: ade lagi besau kak..loteh nak pikol..best among da best!..

ummirayyan said...

LYA:..yup, photogurl..

Solehah Shamsuddin said...

wah bestnye akak.teringin nak bergambar jugak...

ummirayyan said...

Solehah:..hehhee..jangan jeles..alaa sok nanti ade peluang, jangan la lepas kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails