29 November 2011

Konon nak ber-Cun Cun laa...tapi...

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..


tapiiiiii...da tak sedondon daaaaa.... selipar pink..baju hijau..

inilaa kasut yang da kopak tu..
haaa ni citernye..hmm macam biase, mesti nak sedondon kalo bersiap nak ke opis..konon hari selasa, nak pakai hijau..baju ijau, tudung pokaldot hijau & kasut hijau..tup tup..berselipar pink ko!

ini gara gara tapak kasut hijau ni tercabut mase otw ke parking kete..haduuhh nak patah balik amik kasut memang malas nak panjat umah tingkat 2 aku tu..so, aku redah terus ke kete dengan harapan kasut skema aku ade kat dalam kete..hmm punah harapan, rupenye kasut tu aku da bawa balik..yang ade nye selipar pink tu..haaa pakai je la dari takder..lari kaler pun lari la..

mujur sampai opis awal, tak ramai lagi..naik lif tadi pun sorang jer walaupun rase terkocoh kocoh dari terserempak dengan orang..malueww tau..

dengan itu...BOS, SAYA TAKDER KASUT YANG PROPER HARINI...MAKANYA, KALO ADE JOB UTK SAYA..TOLONG PAS KAT ORANG LAIN YER....(mode:..boring dok opis sorang2)...

hehehheee...

moral of the story:..posing posing dulu dengan kasut yang nak dipakai tu kat umah..da rase ok..baru teruskan perjalanan yer...

da daaaaa....

6 comments:

watyz said...

aku pakai x pernah sedondon weh.. apa yg ade sebat aje... :)

ummirayyan said...

watyz:..yeke..time raya ritu aper?!!

watyz said...

tu sedondon sefamili tp bkn dr baju, kasut, tudung segala bagai tu la makcik.. :)

amiey lee said...

kasut ku hitam semua..hahahaha sonang nk padan mana2 baju

p/s: rose huhu takde fm lebihh la..heee budget ke laut..

ummirayyan said...

amiey:..ku tak minat hitam..ade 1 jer..tu pun utk majlis rasmi..
paling tidak pun yang gelap2..dark blue ke..dark green ker..hehhee..

ummirayyan said...

watyz:..hehhee..kalo aku, mesti nak matching catching..baru cun!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails