26 November 2011

Baru Pulang Dari Kelantan...

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua...

Sempat juga si bujang aku tu menghapdet entry yer..hmm baru pulang dari tengok TV BESAU kate nye..layan wayang citer Puss In Boots..

Patotnye aku nak hapdet cite coti coti kat Beijing ni..tapi external HD tak bawak balik..hmm hapdet cite aku outstesen kat Kelantan lastweek la yer..patt pun tak berhapdet coti2 aku tu..tetiap  minggu kerja di luar kawasan..hmmm tugasan hakiki le..



Selasa - Khamis lepas, aku di Kelantan..buat liputan foto TPM kat sana..hujan sepanjang berada kat sana..sibuk juga terima tempahan di GengMama Shoppe yang kini tengah ader Year End Sale tu..maaf yer, lambat baru leh pos kan barang2 tu..ade juga yang menempah coklat Rose Beryl's tu..terima kasih kepada pelanggan GengMama Shoppe...

Sepanjang outstation tu Rayyan tinggal ngan walid nye..pagi ke taska..petang walid nye amik..makan tido susu semuanya dengan walid..ini kali ke2 dia ngan tinggal ngan walidnye masa aku outstation..nak bawak?!!!tak terdaya la nak drive ke sana..mujur ader pilot kan..hehhee...

dannnnn selepas ini, aku boleh la bersenang lenang tinggalkan rayyan dengan walidnye..hehehe..TQ B....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails