28 November 2011

sehari sampai 7buah umah

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua...

Rasa sayang pulak tak publish kan entry raya ni..da draf berzaman..asyik tak de masa..sudahnye terperam je..sori yer..maaf le jika ader yang bohsan..

hamik kaw..sehari kami beraya 7 buah rumah yer..destinasi nya di Putrajaya..memang stok mengukur..menengok kuaters kerajaan je la kami hari tu..cantek cantek umah diorang..

sebelum memulakan perjalanan, donut tak jadi ini dijadikan pengalas perut..hehehe..tak tau nape tak jadi,..1st try resepi baru le..nampaknye resepi warisan juga la yang pasti..hehhehe..
bentuk da jadi..cuma keras bedengkang...
nak sedapkan rasa..makan dengan milo..hmm tak abis pun..
hmm perjalanan dengan perut yang lapar sedikit..hehhee..ayat cover ok..rumah pertama, ke rumah Lea..
rajin ko Lea..hidangkan kami Kuewtiau Goreng & StimBot..sedap lak tu..mekaseh..
rayyan bajet ensem la tu..senyum tak sudah..
makan time..dengan en suami..hingga menjilat mangkok tau..hehhee..tipppuuuu jer..
owhh..dari Kiri..tuan rumah..Lea..dari kanan pulak, Mak Izz, ahli konvoi bersama..nextyear plan lagi eh..
next destinasi ke umah Aayuni..kawan setempat sekerja..hehhe..kenyang amat dibuat nye dengan hidangan nasi lemak berlauk tu..alhamdulillah...

rayyan:mood happy selepas membuang 'sesuatu'..legeeee..
bergambar kumpulan..kanan sekali tu la tuan rumah..tengkiu aayuniii
pastu ke rumah Mr G pulak..member time blajar kat Uitm dulu..tak amik gambar, sebab leka bersembang sambil makan mee rebus & agar2 merah..

rumah ke4..terus ke rumah Puan Seri (tudung kelabu).dia ni member sekolah menengah..dah tak blogger dah..masa nak jumpe ni, ingat ingat lupe rupe nye..da jumper..baru tahu..ko rupenyer..
wwooohhh keletihan Izz, Hasanah & Rayyan..melepakking kat rumah seterusnye..rumah zai..pun member sekolah jugak..
haaa da bangun da..mulakan aktiviti..rayyan tak lepas puting yer nak..
dah kenyang makan mee goreng, air tangan zai..tak larat dah..terus decided nak ke rumah terakhir..umah kawan en suami..zai..yang berdiri sebelah aku tu..hehehe..dapat gak jumpe kawan2 mase sklah dulu..
senyum kekenyangan....
di rumah terakhir..rumah Elise..makan bihun singapore setelah terpaksa mengosongkan perut..hehehe..memang kenyang sungguh..
Rayyan tengok Nia menyusu, dia pun nak gak..
posing ngan Elise..da kenyang..ape lagi...zasssss..balik umah..
haaa..memang pecah rekod tahunan la..dulu masa kat UiTm, memang ade wat konvoi macam ni..cume tak de la sampai 7 rumah dalam sehari..hhehee..nextyear, pasti ke sini lagi..ready yer kamu semua...

6 comments:

AzaLea said...

kihkihkih... akhirnya... kuar gak entri ni yer...


kak, gambar kat umah member akak yg byk mainan tu tak de erk??? mcm tertinggal jer... huhuhu...

watyz said...

la.. byk lagik rupa nye ko nye gambau raya...

ummirayyan said...

Lea:..haah..mesti keluarkan jugak..

hmm time tu akak tak amik gambar..kat entry kak uji ader..hehehe..

ummirayyan said...

watyz:..haah..banyakkkkkkk...siap sedia dengan entry seterusnya ehhh...

hakak CNN said...

wahhh sihensem isap puting lagik ker...takmo takmoooo takmooo..

ummirayyan said...

haaa time tu jer..skang tidak lagi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails