30 October 2009

::Kasut Baru::

Kali ni saje ku tempek kan gambar kasut nih..ade cerite sebenarnye..hehehe..
21hb Oktober lepas aku ditugaskan utk buat liputan foto TYT Negeri Sembilan..
nak dijadikan cerita..kasut hitam aku da jahanam rosak..so kene la beli baru..maklum le keje di Istana ni protokol nye kuat..
memang da sehari ke sehari plan nak pegi beli..tapi penyakit M aku yang semakin menebal membuatkan aku tak pegi pun beli..ape lagi malam sebelum tu aku seriau risau coz esok nak g shooting kat istana tak de kasut hitam..nak pakai kasut sport ke..adus..cewah..konon konon nak tinggalkan rayyan ngan walid dia la..aku nak g beli kasut kat Tesco..(memandangkan itu je yang terdekat utk aku cari kasut hitam tu) tapi en suami offer dia yang g beli kan kasut tu sebab dia nak jumpe kawan..da siap tanye kasut aku saiz ape..dia pun sepantas kilat vrooommm..naik moto kan.. terus g beli..aku x tak berani la nak demand macam macam..nak kasut branded la,mahal mahal la..cume aku bagitau nak kasut yang bertutup..warne hitam..seb baik en suami ku ok..

hmmm..dalam kol 11 macam tu en suami ku pun balik..jeng jeng jeng..



Jeng...jeng..jeng...BATA..
Jangan salah sangka ek..sedap rupe nye pakai kasut nih..walaupun RM49.99 kasut nih ringan..sesuai ngan kaki aku..pandai en suamiku memilih..
hehehehe...BATA pun BATA la..
terima kasih sayang...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails