25 August 2011

Kad Raya Pertama & Terakhir di tahun ini....

Assalamualaikum..Salam Sejahtera.. Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai semua...

yeayyyy..dapat juga...hehhehee..dapat kad raya..zaman sekarang ni maner main kad raya kad ray ni kan..nak nye by post..jgn harap le aku nak dapat, sebab aku pun tak bagi kat orang...cume, bagi kat en suami & ummi buyah aku jer..itu acara wajib!..hehehe..

 kad raya dari Menteri Besar Selangor..heheheh..akceli, memang tiap tiap tahun kitorang sekeluarga dapat sorang 1 kad tau..kire semua penghuni Seri Kota tu memang dapat le...
siap dengan kad jemputan ke Majlis Sambutan Hari Raya lagi..tapi kitorang non ader..beraya kat Melaka kan...yang Pak Menteri ni pun, buat 1 raya, memang tak dapat le aku nak datang...

ape pun aku hargai...terima kasih Pak Menteri...

8 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose...K.atie tahun nie dpt lar dlm 6 kpg kadraya...tue pon kwn2 blogger yg kasi.Ingatkn dh xder kad2 raya...kat kedai sini pon xder jual sbb tue la xdpt lak.atie balas kad raya depa semua.

watyz said...

dpt gak le kad raya. aku xde pon. nape x terpk nk bg ko kad raya ek? pas tu ko balas... :)

Mak Izz said...

hihi.. aku pn dapat tau! aku rs org BTR dia bg sume sorg 1 la (sbb dia kan YB kwsn umh kita) hehew... next PRU dia YB kita lagi kah? hanya pengundi yang mampu menjawabnyer :)

*aku dpt 2 kad raya. 1 dr PLUS. mmg tiap2 thn dorang kasi kad raya kt aku. aku je x pernah balas. erk.. kena balas ke???

slmt hari raya, maaf zahir dan batin.

ummirayyan said...

kak atie:..hai kak..banyak nye..kire ok le tu...haah la kan, kat kedai pun susah nak cari kad ghaye nih..

selamat hari raya kak...

ummirayyan said...

watys:sila jgn harap orang nak bagi kad ghaye eh..lain la si glemer (artis)tu kan..tak bagi kat orang pun,peminat sendiri yang bagi..siap dengan design yang kreatip ko!
..haah kan..elok dari awal2 terpikir terus bg..dapat gak le digantung..hehehe...

ummirayyan said...

mak zz:..iyer la tu..utk menjaga hati rakyat kan!..harus cenggitu..
hmmm yang dihujung jari pun tak terbalas,ghajin ko nak menulis bagai?!!!..nak ke p.Pos lagi...hmmm lupe kan!!!!

aqishah said...

ermm dah lame x dpt kad raya.. nostalgia sungguh

ummirayyan said...

aqishah:..haah kan..skang nye kad raya berbeza nau ngan yang dolu nye..skang ni penuh ngan gambar pengirim kad tu..dolu2 gambar ketupat kan!...hmmm..teringat dolu2..pecah kaca pecah gelas...sudah baca sila balas...
hehehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails