29 February 2012

Wordless Wednesday *3*

Hai Semua ;-)*..

harap bersedia, kalo penggeli...jangan tengok ehhh...

*



*



*

;-)*..

da daaa...

jangan lupe klik iklan kat sidebar tu tau.. u klik i, i klik u..

14 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..sebijik macam jari betul.Klu rayyan tgk...mau dia lari.hihi

watyz said...

er... ko yg wat ke? sape nye idea tu? hehehe

fieda said...

kreatif tp nk termuntah tgk..

sue zainun said...

alamakkk..lariii

Mak Izz said...

dapnyer. kalo ada cagu lg sedap. nyum..nyum..!

~~AzaLea~~ said...

eiii... sedapnya ^___^

ummirayyan said...

kak atie:..hehehe..tak lalu nak makan kak..

ummirayyan said...

watyz:..tak r..kalo aku buat sure tak jadi WW dah..sebab, mesti aku sertakan resepinye skali...hehehehe...

ummirayyan said...

kak fieda:..iyer..memang kretip kan..hmm masa mule2 tgk ni, memang nak termuntah pun...erkkk...

ummirayyan said...

kak sue:..waris jari hantooo....

ummirayyan said...

mak izz:..ko ni memang..name pun tolak batu,kayu besi kan...asal boleh santap...lajuuu jer..nnt aku tambah idea tu, boh coklat cip,..jadi la ala ala cagu kan!....hhahahahaa...

ummirayyan said...

Lea:..memang sedap kan..tapi selera telah dipotong dek kerana bentuknye tu...eeee...

Mama Ema said...

erk..tak leh nak makan kot..ngeriii jer

ummirayyan said...

kak ema:..hehehe..rasa cam tergeget jari sendiri eh...adehhhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails