27 February 2012

Selamat Tengahari Semua..

Hai Semua ;-)...

Selamat Tengahari semua..Makan ape hari ni... Western ker?!! fastfood?!!!..owwhhh sedap nyer..ingat ingat aku kat sini tau...kalo baik hati..meh le anto kat opis ni..hehehee.

hmm..blog ni ku tinggalkan berhabuk sekejap..Khamis lepas aku ke Melaka..macam biasa, melaksanakan tugasan hakiki aku...yeaayyy balik kampung..

hari ni..terkejut gaban aku..sebab ader banyak komen dari korang yang sudi tu..komen kat entry blog aku...& hari ni juga..akan ku reply & publish kan eh...tunggu tau..

& hari ni juga aku dalam dilema.. outstation tengah menanti di bulan Mac..perjalanan yang agak jauh & untuk jangka masa yang panjang..leteh ...penat... itu sudah pasti...huhhhhhuhh...kerinduan..itu semestinye...nak ikutkan hati..tak mo tak mo tak mo g...tapi tak boleh la nak tolak, semua tugasan dah diagihkan & semua terlibat..

hmm tak pe la...aku nak g makan, lapo da ni..pastu nak jalan jalan kat umah korang pulak...

tQ..sudi baca entry tak bergambar ni..

jangan lupe klik iklan kat sidebar tu tau.. u klik i..i klik u back..

6 comments:

watyz said...

lama nye ko menyepi. jgn lupa apdet yer. err. kena g us ke???

ummirayyan said...

watyz:..genndu kat aku ehh..hehehe..tak le lame pun dari khamis ritu je kan..

haah..ke Ulu Selangor..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose..dah namanya tugas trpaksa la dilalui gak kan?Selamat brkeje pada Rose...Pasni kena tinggai la Rayyan lagi yer..

ummirayyan said...

kak atie:..wslam, hai kak..betol tu..gagahkan jugak la SYMP tu..nampak gaye nye begitu la..tinggai lagi la si bujang kenet saya tu..huhhhh...

fieda said...

olo..sian si bujang tu ye...nak wat camne dah tanggungjawab kan..

ummirayyan said...

fieda:..itu la..sian 2 2 bujang sy tu..SYMP je la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails