13 July 2011

Agen Susu Ilham

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..

Alhamdulillah..Syukran Ya Allah..
Akhirnya dapat juga saya menjadi agen Susu Ilham.. setelah membusykan diri tempoh hari. Susu pertama yang mengandungi terapi Al Quran dan diperkaya dengan badam, kismis & kurma..bertambah lagi 1 produk di GengMama Shoppe..


1-3 tahun
Perisa Asli - Berat 650gm
Harga : RM48.90 WM, RM53.90 EM



4-7 tahun
Perisa Vanilla & Coklat - Berat 650gm
Harga : RM48.90 WM, RM53.90 EM


Sekadar perkongsian pengalaman saya:..
Saya memang berminat dengan kandungan susu ilham ni, kismis, kurma & badam..Anak saya tidak makan sepenuhnya kismis & kurma sekiranya diberi..cuma kunyah & sudahnya di luekkan sahaja..lagipun,kalo nak harap saya yang bagi setiap hari, memang tak der la sebab selalu terlupa. Selain itu juga saya risaukan masalah sembelit yang Rayyan hadapi sejak dia minum susu segar selepas bercerai susu..kesian sangat..& walaupun saya tahu, susu segar itu bukan la penyebab Rayyan sembelit..ia sebenarnya dari amalan / penjadualan pemakanan yang tidak teratur..seperti makan>ape>sahaja>ikut>selera.. & ianya tidak salah jika minum banyak air..(Rayyan memang kurang minum air, especially semasa dia di taska..cikgu takkan nak melayan dia sorang je kan..) Kerana inginkan khasiat dari makanan sunnah itu dinikmati oleh anak saya, saya membuat keputusan untuk mencuba susu ini..Setelah anak saya mencuba nya dalam 3 kotak pertama, hasilnya amat memberansangkan.

Oleh itu saya mencuba Susu Ilham ini & memerhatikan nya sahaja..Alhamdulillah, ianya serasi dengan Rayyan & saya teruskannya sehingga kini.. inilah sebabnya saya ingin menjadi agen, ingin berkongsi pengalaman baik pada anda semua & memperkenalkan Susu Pertama Yang mengandungi terapi Al Quran & Makanan sunnah..

Moga benda baik dikongsi bersama..

sesiapa yang berminat..contact terus saya..

9 comments:

watyz said...

tahniah!! x tahan tgk rege nye weh. kalo abg iman takat 650g tu kan mau nye 3 4 hari je abis. huhuhu x ke haru idop aku...

hakak CNN said...

yunk haku pon macam tertarik nak jadik egen susu nehhh...camner yerk nak jadik egen cer story sikitt...

haku pon rasa nak try kat anak-anak haku gak ler..citer sikit camner nak jadik egen cam ko tuhh..pls..:)

Mak Izz said...

wah ayat ko! bila jd agen otomatik skema. sopan-santun gituk! hihi.. budi bahasa amalan mulia kan? aku suka gak susu ni, tp agak mahal. mgkn sbg susu tambahan blh kut (ke.. aku yg nk bedal?)

nt dpt bonus hjg thn aku beli kt ko eyh (support biz kwn punye pasal)

ummirayyan said...

watyz:..wohh..kuat mnyusu eh si abg tu..pastu tak ngaku gumuk lak eh...

ummirayyan said...

hakak CNN:..owh, berminat eh..hmm nnt free2 hadek PM hakak eh..

ummirayyan said...

mak izz:..weh..berbonus ker kite di ujung tahun nnt?!!..hehehe..
alah ko ni, time skema, skema le..time huahuaa aku le orang nye gak..hehehe..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ros..elok gak susu nie yer tuk minda gak!yg penting blh digunakn tanpa was2..buatan org Islam.Klu k.atie ada anak kecik mmg nk beli susu nie...KALAU lar..hihi.harga mahal pon berbaloi2...

ummirayyan said...

kak atie:..hai kak, haah..bagus utk minda juga..ala kak, anak da besau pun bulehhhh...susu ilham ni setanding dengan yang brand2 mewah kat luar tu..memang berbaloi..& yang pasti buatan orang islam & terjamin kebersihan nyer..

KEDAI MURAH said...

Salam.jadi agen..byaran bpe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails