25 July 2011

Aku Da Ada En NUFFNANG..

Assalammualaikum..Salam Sejahtera..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua...

Aper kabar kalian semua di permulaan minggu ni..jangan le pulak nak berMONDAY BLUEs eh..hehehe..aku tak sempat nye nak berMONDAY BLUE ni..pepagi lagi da kene ke sana ke mari untuk menunaikan tanggungjawab hakiki kepada kerajaan..tengahari balik opis..gambar yang melambak lambak kat folder dekstop aku ni melambai2 untuk di fail kan..fuhh jenuh nak perabihkan hampir sebulan punyer job..akhirnya berjaya siapkan sebelum jam 3petang td..alhamdulillah..

hmm meh sini nak cite skit..korang nampakkan kat side bar aku tu da der en Nuffnang..malu sungguh nak habai mai kat entry ni, heheh, ye la kan, setiap blog yang aku singgah, mesti ada menda tu..aku pun nak gak r..tapi tak gune kalo malu kan..nanti sesat jalan..sebenarnye aku tak tahu menahu sangat pasal en Nuffnang nih..semangat ku berkobar kobar nak tahu pasal dia..da puas hati godek godek masa blogging & review sendiri kat nuffnang tu pasal baik buruk nye..maka ter register la aku..hehehhe..



oleh itu..U klik..I klic U back eh..sama sama kite klik..sama sama kite dapat..yeayyyy...

6 comments:

watyz said...

wa..kemain ade n3 lagik..

aqishah said...

aii rose hepi beno jumpa en nuff... hihihi tulah nak gak tanya nape blog rose x de nuff ni tapi segan.. :P

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ros....udah ada iklan nuffnang yer..K.atie dah klik2..hihi

ummirayyan said...

watyz:..kasi up skit en nuffnang tu la..

ummirayyan said...

aqishah:..heppi le..kot kot dapat doiyan runtuh..hehehhe..

jangan le maluew..tanyer jer..

ummirayyan said...

kak atie:..hai kak atie..luv u..klik..jgn tak klik..
jap g sy klik akak lak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails