15 July 2011

Untuk Walid Tersayang..

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Ceria..Hai Semua..

Hari ni aku kebuhsanan (bosan)..ngantok disebabkan mengambil kesempatan akibat external hardisk tertinggal..jadi sumer kije tak leh buat...(dalam hati- yeayyy..leh berternet je..)..hehehe..

tak der keje, godek godek folder lelame yang kat Pc aku nih..jumpe lak gambar ini..

FM..aku beli masa jenjalan ngan Mak Izz kat SOGO..tak silap mase ni sebuk ngan Hari Bapa tu la..hmm aku pun sambar le..sebab nak penuh kan koleksi FM kat peti es umah tu..tu jer..
 tapi takmo le terus letak kat peti es tu kan..kang tak nampak lak en suami tu..kebetulan si Rayyan tu tengah melakar sesuatu kat kertas..aku ajak le dia membuat sesuatu jugak..

buat ini:.
aku pegang tangan dia, & tulis le..sambil sebut setiap hurup2 yang ditulis tu..yang paling Rayyan suke..huruf O..bile kat O je, siap tepuk2 tangan..O..oyen..oyen..(oren)..kelakau je tengok nyer..pastu aku pun balut le cecantik..time en suami balik, aku soh Rayyan bagi..Rayyan kate:..oiyeed..nah...(nah walid)..budak pelat cakap..

hehehe..kembang idung en suami, dapat adiah dari si anak..pas da bukak tu, dia lak soh Rayyan lekatkan kat peti es..yeayyy..bertambah lagi koleksi FM aku...aku suke..aku suke...pintu atas da penuh..nak penuh kan pintu bawah pulak..
 
kat dinding belah tepi peti es tu pun aku lekat kan gak FM..bile la nak penoh kan..eii..sesape yang bermurah hati tu..panjang panjang  kan lah FM kat aku kalo korang travel ke mana mane yer.. 

memang jadi kemestian, kalo aku travel..memang ini yang aku cari..& 1 lagi benda (sensenang atau time HD tertinggal lagi, aku gtau menda pe eh..)..hehhee..wajib..kalo takder..tak best r..

12 comments:

aqishah said...

rupanya rose minat gak kumpul FM... :P

watyz said...

aku ade fm melaka.nk buat GA ntah bile zaman nyer..

Mama Ishazah said...

tersusun je FM tu..anak mama pantang letak FM kat peti ais..mesti dia nangis2 nak..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ros..K.atie pon minat kumpul FM gak..lom penoh2 kat pintu esbok tuh!..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Selamat Berhari mggu Ros..G mana arini?

ur besfren forevah said...

aura jelesku terserlah melihat himpunan FM2 mu. aku pn nk byk cmni gak. NAKKKKK!!!

ummirayyan said...

aqishah:..yer..peminat setia..heheh..

ummirayyan said...

watyz:..ape lagi..wat le GA..tak pun meh bagi kat haku..heheh..tak pun kite tukar2 jom..aku ada lagi FM2 tu..

ummirayyan said...

mama ishazah:..same la mama, anak saya tu memang akan menangis2 nak..tapi..no no no...tak boleh...tu ummi punyer...hehehhee zalim kan!!

ummirayyan said...

kak atie:..esbok saya pun tak penuh lagi tu kak..memang nak penoh kan..tapi tak kemana, camner nak beli FM tu kan..tak pun..tak der sapa yang sudi nak bagi..huhuuuu :-(

ummirayyan said...

kak atie:..nntikan entry khas utk akak..hehehe..sepraisssss..

ummirayyan said...

my bespren 4eva:..wohh..jeles gak eh..padahal selalu dapat dari si dia, masih tak penoh gak eh..kot kot esbok ko tu besau sangat kot...hahahhaaa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails