18 May 2011

::Welkam Back &Panggilan Utk Peserta Contest-Ape Teme Nye Eh!!::

Assalamualaikum..Salam Bahagia..Salam Ceria..Hai Semua..

Hai..diam tak diam..hampir seminggu aku terhilangkan diri..nak tahu kenapa?!!hehehe..tuuunggguuu le next entry eh..aku citer kan dengan panjang lebar & detail skali pasal ape ye..

hmm meh sini aku nak bagitau..
1- terima kasih kepada peserta2 yang sudi join contest aku tu..idea korang memang best..kepada yang belom join..sudi2 la yer..masih ader masa sehingga 22hb mei nih..
2- ade 3 peserta yang link nya tak boleh aku bukak..a) jue eddy b) hairuiliza c) azatiesayang..please eh link balik kat aku...
3- itu ajer..
hehehe..mood nak berentry hari ke laut la..banyak keje yang perlu di settle kan..

da daaaaaa.....

3 comments:

~~AzaLea~~ said...

Hai Ummi Rayyan.. Salam Perkenalan..

http://thebeginningofazalea.blogspot.com/

ummirayyan said...

ok listed..

gudluck yer..

~~AzaLea~~ said...

tq...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails