01 May 2011

::SELAMAT HARI PEKERJA::

Assalamualaikum..Salam Ceria..Hai Semua...

dikesempatan ini//aku mengucapkan Selamat Hari Pekerja kepada kalian yang bekerja..

esok hari cuti..kemana kah kalian?!!

aku ke kampung..anta anak bujang teruna aku pulang..hehehe..(lepas kerja ok..)

ayat ntah pape ntah sebab aku tengah bekerja di Hari Pekerja nih..

di opis menyiapkan tuntutan & menuntut memacam..hehehe..

da.da...ni picca this entry..sebab aku malas nak gugel...

la lala la alalala ala alaalla al alalalalaaaa....

2 comments:

Mak Izz said...

blk kg noks. kul 2 gerak dr pahang, kul 5 dh smpi KL tp terlepas pulak simpang ke PJ. lajak terus smpi BTR. singgah umah mak (mak pulak takde blk kg). g tesco beli brg2 dapur. ps mgrb balik j.kebun.

LETIH!

ummirayyan said...

woo..tak tau pun balik kg.
aku kije..kat opis time hari pekerja tu..past punch out terus balik melaka..

leke nau si farijal tu bawa kete smpai terlepas simpang aduhhh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails