04 May 2011

::Aku Kaki Bangku::

Assalamualaikum..Salam Ceria..Hai Semua..

hehehe..tajuk tak hingat..mengalahkan tajuk karangan bebudak skola je kan..hehehe..malas sebenarnye nak wat entry pasal ni..memandangkan tak leh nak tido lak malam ni..so aku pun on lappy..wat le entry nih..hmmm..pelik tol la..nape tak leh tido da malam2 gini..slalu nye aku la raja tido..pantang ade masa terluang aku pasti isi nye dengan tido..hheehehe..burok mate mak aku kate..

ok ok..td, kitorang laki bini menonton wayang di MBO VIVA ..layan kan en suami yang sedang di landa tensi yang sangat bangat..hehehe..ok..lepas en suami punch out..kitorang terus ke VIVA tu..layan le cite SCRE4M..fuhh best gak le..terkejut kejut citer nye..tikam menikam nih tanpa belas kasihan..huhhhh..korang g tengok eh cite tu..

pas da bis citer tu..en suami ajak tengok bola lak..Selangor lwn KL..Piala Liga Super..kat Stadium Bola KL..huhh..bukan minat ku..tapi tak sampai hati nak tolak pinangan nya..maka..aku pun terlibat le..makanya..tertulis tajuk entry ni..AKU KAKI BANGKU..hehehe siyes..memang aku takde ilmu pasal bola bola ni..outside ke..penalti ke..huhhh..haramm tak tau k..



ok ok..sebelum tengok bola..g makan dulu..teruja ngan iklan OR Chicken Chop Kepsi tu..hmm..makan kekenyang sebelum menonton..da kenyang..g le masuk..amik tempat duduk..melilau mate ku..tetiba terpana pada skrin..da 1-0 rupenye..Selangor mendahului..hehhee..tak kesah le..aku tak sokong memane pun..hehehe..


 ni en suami ku yang sedang kusyuk tgk bola..maka nya tiada la gambar aku..heheehe..
aku buhsan..tapi tak le realisasikan depan en suami..mate ku melilau lagi..tetiba terpaku kat 1 aktiviti nih..ader aku rakam untuk share ngan korang..heheheh..layan le eh..

hehehehee..memang aku terleka tgk kegigihan diorang menyokong tu..penyokong KL..tahniah le cik abang sumer..rajin performed macam tu gaya..kalo en suami..jgn harap le..segan wat malu jer katenye..hehehheee..ala ala pom pom gerl eh..sudah nye aku tengok diorang performed dari tgk bola..hehhee

hmm akhirnye kebuhsanan ku itu hilang..sebabnye da nak abis bola tu..bebunga hati ku bile en suami ajak balik awal 5 minit..hehehee..kemenangan berpihak kepada Selangor..2-0..huhuhuuuu..

chaow..hmm ni kat uma pun tgk bola gak..ini la hobby en suami ku yer..tengok bola..

ayo yoooo...

2 comments:

Mak Izz said...

tekun je muka si farid mengadap bola. hikhik.. ada gak bahan hiburan ko kt tepi padang tu, xdela sangap sorg2 :P

ummirayyan said...

betoi betoi betoi..
kalo tak sure lelap kat situ...heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails