31 May 2011

I'm Yourss 1st Contest: Do I Look Gorgeous In A Kebaya?

Assalamualaikum..Salam Sejahtera..Salam Ceria..Hai Semua..

Penyertaan di saat saat genting di Genting Highland..ecehhh..tak r..sebenarnyer contest ni da nak tutup tarikh nyer..tergopoh gapah kocoh kacah aku cari kebaya ni untuk menjoin contest kak neena ni...pastu terus ke studio untuk fotoshoot aku berkebaya merah..acik kamera yang menjadi mangsa aku soh dia shoot gambar aku posing ngan kebaya ni adalah dirahsiakan atas permintaan nyer..takut kene shoot peserta lain ke??tq acik foto..hehhee ekceli..aku telah di tag secara paksaan oleh my bff tau..tapi ku tetap nak join

ok..kite mulakan la yer..

1st kene ade banner kak neena gonjeng yang gojes ni kat entry..


syarat ke2 dan seterusnya korang yang sempat nak join tu leh la klik banner kat side bar tu yer..

pastu..gambar yang nak dipertaruhkan tu kene la ada yer..
ni dia..me with kebaya...
*

*

*



meh aku cite skit pasal kebaya ni..sebenarnye kan..kebaya ni dibeli khas untuk majlis perkhawinan adik lelaki aku..kitorang sepakat pakai baju kale merah..tak kesah le kebaya ke..kurung ke..asalkan merah yer..so aku pun mencari cari la merah..jumpe lak kebaya yang cun ni kat PWTC mase Mesyuarat UMNO 2 tahun lepas..ape lagi..beli la..harge pun tak baper mahal..rembat jer la..aisshhh..beli baju jer..kain tak beli eh..1st memang dia jual berasingan..2nd memang aku taknak pakai kain pun..nak pakai kebaya dengan seluar..sebab aku kene jadi tukang amik gambar masa majlis tu nanti..huhhh..ape lagi..ala ala gituew le aku bersiap sakan that day..tapi bukan pegang mangkuk sia tu yer..pegang kamera...hehehehee..

ape pun..kebaya ni kalo dipakai dengan kain terselahlah keayuan si pemakai..tapi memandangkan aku ni kene kerja lasak..pakai kebaya ngan seluar pun kire teserlah gak r kemodenan nye tu eh..

hehehe..
ok kak neena..Do I Look Gorgeous In A Kebaya?

da daaaa....

6 comments:

Mak Izz said...

woh santeknya gmbr dia!!!!!!!!! kebaya tu mmg cantik meletop2! dhle kaler merah. cian ko bz2 pn smpt join contest ni, terharu aku (pdhal dlm hati kalo ko x smpt join lg bgs, kurang saingan aku) hehehe... gurau je noks. apepun good luck dear!

Nida n' Hanafi said...

salam..

wah.. ok dah tu buat photoshoot dengan tema merah + hitam..hehe

NeenaAnuar said...

wow.. lady in red kebaya! thanks dear for joining my contest.. all the best & good luck to you yeaa.. :)

ummirayyan said...

mak izz:wah sentap!!!..aku sekadar menyahut cabaran ko...saingan +ve nih..pape pun kite tunggu keputusan juri...

ummirayyan said...

kak nida:..fotoshoot bertema tu belum lagi..ni khas utk kak neena gojes..heehhe..

ummmirayyan said...

wowww..kakak penganjur da terjah lah..amacam kak neena?!!!ade can tak red lady ni nak menang?!!!heehehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails