06 May 2011

::GengMama @ PUSPANITAPURI::

Assalamualaikum..Salam Ceria..Hai Semua..

Alhamdulillah..tamat sudah GengMama berkampung di PUSPANITAPURI..selama 2 hari kami di sana..macam2 pengalaman kami timba..macam2 ragam kami lihat..macam2 gaya kami layan..semuanya pasti akan jadi pengalaman beharga kami di GengMama yang tak ternilai..

kali ini kami bertiga..Mama Jumi..dengan kerongsangnye..Mummy Adek..dengan Mary Kay nye & me..Ummi Rayyan..tau kan biz nye..tapi gambar takde..bz melayan pelanggan..masing2 lupe nak posing...hehehe..
hehehe..kenapa gambar sikit sedangkan kami berkampung di sana 2 hari berturut2?..ni gara2 sibuk melayan pelanggan @ melepak di gerai acik kiah sebelah @ ???!!??...hehehehe..sebenarnye gara2 memori nye tertinggal..aku hanya bawa kamera yang takder memori kad..camne nk posing kad takde kan..sudahnye amiklah dengan hp ku yang tak bape nak canggeh tu..ini la hasilnya..

macam2 jenis jualan..macam2 promosi..macam2 gelagat ada kat sini..korang, rugi tak datang wooo..

terima kasih kepada mereka yang sudi membeli belah, berkongsi pendapat, sudi mendengar pot pot dari saya..& berurusan dengan GengMama..sharing is caring..terima kasih semua..

Alhamdulillah Ya Allah..kami Bersyukur pada Mu ke Atas rezeki yang Kau berikan kepada hambaMu yang kerdil lagi lemah ini..berikan kami peluang yang luas agar kami dapat meneruskan perjuangan ini demi untuk rezeki yang halal..Amiiiinnn..

4 comments:

yantz-yeem said...

syabas my prends...x sabo gaks nak menjoinkan diri nih...nnti kita kasik gempak eh...

ummirayyan said...

hehehee..tq kak..masih menuntut ilmu dunia perniagaan..cepat le kak..mengaktifkan diri join gengmama kite ni..sonok tau..

Mak Izz said...

suka tgk produk korang. makin banyak & makin gempak. moga biz sukses selalu! *jgn lupa projek borong barang nt :P

ummirayyan said...

mak izz..mane leh luper itu projek..hehhee..nt kan la..
byk brang sampai tak muat meje bebs..huhhh..
doakan le gengmama nih meletops eh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails