22 April 2011

::Selesai Sudah::

Assalamualaikum..Salam Ceria 1 Malaysia...Hai Semua...

Alhamdulillah..selesai sudah tugasan ku as a photographer yang ditugaskan di Sarawak dari 2-16 April 2011 lepas..lege rasanya dapat selesaikan tugasan tersebut dengan success sekali..eceehhh..

walaupun ini kali ke3 aku ditugaskan di Sarawak..kenangan, pengalaman & situasi yang aku lalui sangat berbeza..dulu..berpulun2 amik gambar di rumah2 panjang..pedalaman..ceruk dunia..berpeluh lencun..tapi kali nih hanya di tempat2 yang biasa aje..tempat yang aku biasa buat liputan di semenanjung..kat hotel hotel..sekolah sekolah..ader tu kat shopping mall tau..walau ape pun..kerja tetap diteruskan jua..ecehhh...

saja nak expose gambar posing2 nih..motif?!!(SS eh..)..

bergambar kenangan bersama Datuk Seri Ahmad Mazlan Timbalan Menteri Di JPM semasa lawatannya di pusat media KPKK
 posing ngan roomate di RTM Kuching Sarawak

 bergambar dengan Dato Mukhris Mahathir semasa lawatannya di pusat Media KPKK

 bergambar di IPK Kuching Sarawak sempena proses pembuangan undi pos

 bergambar kenangan di Pusat Media KPKK Kuching Sarawak bersama pertugas media..

 bergambar bersama Ketua Menteri Sarawak, Pehin Seri Haji Mohd Taib Mahmud, di Astana Sarawak

nntkan entry pasal makanan feberet aku di Sarawak yer..kene wat entry gak sebab byk gambar nye bebs..

1 comment:

Mak Izz said...

seronokla tgk ko keje (yg seronok je aku nak, penat2 tu xnak) haha..

wow.. bergaul dgn pak2 menteri nampak. makin naikla saham ko pasni.

cptla tukar layout & background! hehe :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails