14 April 2011

::Jom Posing2 wif Milkadeal::

Assalamualaikum..Salam Ceria 1 Malaysia...hai semua..

meh la..aku nak promote skit ni..jom la posing posing kat sini... deal yang sangat murah..
rm55 jer untuk 45minit kite berposing posing kat studio tu..sepatutnye harga dia RM215 tau..studio dia kat Setapak..orang KL senang la kot kalo ber deal ..tapi kalo korang yang jao tu leh jer kalo nak ber deal kan..sila sila kan la eh..ade lagi sehari je untuk korang ber deal..aku da deal..cume nak deal time nye jer..

aku memang teruja sangat nak berposing posing depan kamera + lighting + abang photographer yang pro tu..maklum le kan..kalo aku yang perposing sape lak yang nak amik gambo..mesti la aku kene khidmat deal2 yang camnih..

cume yang menjadi masalah nih..aku pening nak pikio kan tema nye..yang pasti aku nak White Studio ok..kengkawan..meh le tolong bagi idea utk tema nye eh..sedekah le sikit..en suami nak kan smart kasual jer..hmm..tak pe..masih ader masa lagi..leh compare ngan idea ngan kengkawan yang sudi tu yer..

heheheeee...

huhuuu...nak tempek gak gambar kitorang berposing kat white studio berbulan bulan yang lepas yang tak brape nak white tu..gambar ni SS tau..kah kah kah..





mesti hasil gambar di Serindit Photo tu lebih kacak dari yang nih..huooohhh...

4 comments:

amiey lee said...

bestnye..hehe tapi emy tak pandai nak [posing..kakuuuuu

Unknown said...

sory luar tajuk..umi fully bfeedingkan? nak mintk tolg bg pendapat kalau u tau pasai masalah kwn i..i ade wat entry pasal ni..

http://faraizar.blogspot.com/2011/04/kami-sama-sama-menyusukan.html

tolg ye kalau tau..tq

ummirayyan said...

amiey:..ala..tak per..nnt diorang ajar..tak pun b4 pergi shooting tu..review dulu kat magazine..tiru gaya artis..hehehee...

ummirayyan said...

farrah:..yer..saya fully breatfeeding..jap lagi saya jengah entry tu yer..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails