14 January 2011

::CONTEST "SICOMEL BERGAYA"::

ape lagi..join contest la pagi pagi lagi ni kan..ala ala nak warm up PC le ni..hehehee
biase nye aku akan tgk syarat & terma untuk join Contest ke GA ke..ini adelah contest yang tak banyak syarat & mudah sesangat..so..ai join...

2nd Contest/GA untuk pagi nih..

CONTEST "SICOMEL BERGAYA"


jom le ramai ramai kiter join contest ni..sape yang nak join..leh klik kat banner di sebelah tu yer..

contest nih aku jumpe mase blogwalking kat salah satu blog yang aku follow..tengok je tajuk..aku terpikir pikir..ade ke aku penah amik gambar si rayyan ni tengah bergaya gaya..hmm godek punye godek sang Xternal HD..ader le sekeping gambar yang aku rasa layak untuk dipertaruhkan..jeng..jeng..jeng...
*
*
*
 inilah gambar nye yer UMMI Faris Haikal:

gambar ni gambar terbaru rayyan..diambil di dalam kete..dia tengah posing ala ala berpeluk tubuh giteuwww..hehehee..cewahhh...machoo giteuwww...

Nama anak: Muhammad Faris Ar Rayyan Bin Mohd Farid
Tarikh Lahir: 16 Januari 2009

ohh..walaupun aku tak tau ape hadiah nye..aku tetap nak join ini contest..kerana..ini penaja penaja hadiah nye..

http://comelbergayashop.blogspot.com/
http://sweetwannurshoppe.blogspot.com/
ramai kan penaja hadiah nyer..

oleh itu..diharap UMMI FARIS HAIKAL a.k.a penganjur Contest dpat la menerima penyertaan ini...


1 comment:

UMMI FARIS & FARAH said...

SALAM...

tq sudi join contest ummi ya

wish u luck =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails