12 January 2011

::Baby Muke Blurrr::

Jom join contest nih weh..klik sini ok..



huhhh..tak pasal2 aku kene tag oleh Mak Izz.. memandangkan join contest adalah 1 dari azam 2011 yang telah aku list kan kat diari so aku layan la..best gak contest nih..tapi tak best nye si rayyan aku nih tak wat pulak muke blurr blurr tu..huhhh jenuh gak  nak mencari gambar2 tu..


setelah ditilik tilik..ader la 3 gambar blurrr si rayyan nih..

1)..
 2)..
 pa per pun gambar 1 & 2 tu bukan untuk dipertaruhkan ok...sajer je nak warm up ye puan penganjur..ecehhh..

ok ok..sebelum aku publishkan gambar yang nak dipertaruhkan tu..meh aku story mory sket pasal syarat2 contest ni eh..

1) menjadi followers blog ini (da..jadi follower ke 88..ai like this no..)


2) letak banner aka gambar aqil di side bar blog anda (pun da..)

3) juga letakkan banner ini dalam entry khas untuk contest ini (da pun..)
4) gambar anak anda mestilah 'dgn muka ala2 blurrr gitu' (da..ade kat bawah tu..)

5) buat satu entry khas untuk contest ini haruslah disertakan dengan pic anak anda, nama anak, tarikh lahir anak, nama ibu dan jugak ayat2 power yg bersamaan dgn mimik muka tersebut... (siap da..)
6) contest ini terbuka untuk bayi yang berumur 1 hari sehingga 4 tahun (rayyan 9 bulan mase gambar ni di shoot)
7) tarikh tutup adalah pada 25 Jan 2011 (aku nye ulangtahun 26 Jan..)
8) linkkan entry anda ke bahagian komen (blog ini) untuk memudahkan saya menyemak penyertaan. (sudah tentu..)
9) gambar anak sendiri yer..(taknak gambar anak orang)(memang pun..)
10) juri adalah waz (anak sulong) dan maknye...:)
11) tag kepada kawan2 anda seramai 5 org shj ok (ok)


semua sudah..skang ni baru la leh publishkan muke rayyan yang tengah blurrr tu..jeng...jeng..jeng...

Nama Anak: Muhammad Faris Ar Rayyan Bin Mohd Farid
Tarikh Lahir: 16 Januari 2009
Nama Ibu: Rose Khadijah Razali
Ayat Power: "ape la ummi aku wat dari td nih.."..(nak soh gelak kat kamera time shoot..macam2 aku umpan..tapi rayyan wat muke slamber aje..)

akhir skali..aku kene tag 5 orang..(itu syarat nye ok)
oleh itu..aku menge tag:
hmmm..rakan blogger aku semue..jom join tau..



2 comments:

Mak Izz said...

hihi join juge akhirnye. weh suka betul si debot ni wt lidah dia gitu ek. kiutttt sgt! good luck to u my fren!

ummirayyan said...

haah le..join je la..
same2 gudluck k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails