17 January 2011

::Contest Senyuman Si Cilik::

Happy Monday...

hmm aku join contest lagi..

Contest ni..

kawan2 yang rajin terjah blog aku tu ..sudi sudi la join meramaikan contest ni..klik je url bawah ni..


huhhh..terpikir gak le nak wat ape gambar Rayyan yang banyak ni kat dalam Xternal kan..lebih baik aku try join contest..mane la tahu..lucky..rezeki tu..

puas sudah mengodek..menyelak..gambar2 si rayyan nih..banyak gak le yang dia senyum senyum tu..so..ini yang the best..yang aku rasa seswai..
gambar nih aku amik betol betol lepas abis coti bersalin tu..hari yang ke 60 la..pandai lak gelak..
gudluck yer anak ummi..

hai untie nama saya Muhammad Faris Ar Rayyan Bin Mohd Farid
sekarang umur saya 2 tahun sehari..hehehe..gambar diatas nih ummi saya amik masa umur saya 2bulan..
ok lah..nak cek la syarat syarat nye..adakah da memenuhi syarat:..

Syarat-syaratnya mudah jer...mcm contest2 yg lain juga:
Mesti menjadi follower mama housewife tau dan beritahu nick name yang digunakan.(da follow pun..id ummirayyan)

Tajuk entry anda mestilah -contest senyuman si cilik ( yer sudah..sama kan..)

Letak banner di entry dan side bar anda dan jangan lupa linkkan ke blog mama housewife (adakan kat sebelah tu)

Post entry gambar senyuman paling comel si cilik anda...tak kisahlah gambar dalam keadaan apa pun, janji si cilik anda comel senyumannya..(kat atas tu la gambar yang dipertaruh kan..)

Akhir sekali tinggalkan komen dan link anda di entry ini SAHAJA...(pas ni saya wat yer)..

Senang kan??(hehehee..senang gak le..)

sooo ape lagi..jom le join..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails