14 January 2011

::ChanteQ's 1'st Giveaway::

Salam semua..
pagi Jumaat yang barokah ini..pagi2 lagi aku da berblogwalking kat opis nih weh..bosan dok opis yang tak berpenghuni nih gara gara opismate bekerja di luar kawasan la..coti bersalin la..baru bangun tido la..melawat emak di hopsital la..cume aku ngan bos je di opis nih..ala2 bos gak ke aku nih?!!uhhh..aku adalah pencacai jer..pencacai yang keja nye sudah disiapkan & tak der keje nak dibuat..

ok la..tak nak la merapu meraban pagi pagi Jumaat nih kan..baik aku isi masa yang terluang nih dengan meng'join GA ni..manela tahu ade rezeki dapat hadiah dari penganjur kan..

1st GA untuk hari ini..
jeng..jeng..jeng...
*
*
*


meh aku cite skit pasal GA nih..

dari maner tahu dapat tahu pasal GA nih:??!!
-> hmm aku dapat tahu dari Cempaka ni..memang blog dia nih khas untuk GA & Contest je..
kenapa aku nak join GA nih:??!!
->wofcoz le aku nak menang hadiah yang ditawarkan itu..mane la tahu kot kot ader luck kan..hadiah nye memang best best..
pendapat serba ringkas mengenai blog ChanteQs ni:??!!
->blog nih menjual pre love item,Menjual Produk Pelansingan Badan dan Kecantikan Wanita, Barangan Kesukaan Wanita..nak mengetahui lebih lanjut..sila lah terjah link kat bawah tu yer..
->bagi aku tuan blog yang menganjurkan GA ni seorang yang rajin & efisyen..mane tak nye..dia boleh handle 3 blog ChanteQ's nye..iaitu..
 1- Zone Bundle ChanteQ.

 2- Zone ChanteQ Shoppe.
 3- Zone ChanteQ Collection.
bukan sebarang orang boleh wat macam dia ni yer..

tanpa membuang masa lagi..aku join le ChanteQ's 1'st Giveaway ni..

kawan kawan yang nak join leh klik link kat bawah nih..
http://zone-bundle-chanteq.blogspot.com/2011/01/chanteqs-1st-giveaway.html

syarat nye tak susah pun..

ayuhhh..geng blogger ku semua..jom join...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails