28 January 2010

::Enrty Tengah Bosan::

Waduh..bosan nye kat opis nih..
nape lak aku nak bosan2 nih kan..kan bagus keje takder..sok kalo da banyak keje bising..pot pet pot pet..hehehee..
sebenarnye aku nak updated blog..tapi tak der modal besar ..modal yang ade hanya la penyakit M aku tu..
nak menaip pepanjang pasal tips tips, resepi resepi M tu ade je ngan aku...aisssshhh...tak leh jadi ni..
oleh tu aku warm up dulu ngan gegambar 1st experience Rayyan naik ERL pegi ke Putrajaya..pergi ke rumah Makteh Rayyan tu..ade mende skit nak dibincangkan..al maklum la en suami keje..memandangkan car seat rayyan tertinggal kat umah nenek nye..so terpaksalah naik ERL..gambar dalam HP.hasil mcm biase la..tak sangat memuaskan hati ku ini..tapi le je..layannn...

ni kat stesen LRT STAR

ni kat stesen ERL..jalan jaoh..nasib baik aku berpouch badak..tak le lenguh nak dukung dak debot ni..

rayyan dalam pouch..

mommy posing posing..rayyan menikmati keindahan alam..

sampai je stesen Putrajaya..makteh n askar2 nye da menunggu..darwisy..wazif..pka..yana..

biase la..rayyan yang paling kecil sekali dikalangan sepupu2 nye..so dia la yang paling mendapat perhatian...huhuhuhh...manis..pka..yana..



naik kete abg wazif..chomel je..pandai lak tu tolak ngan kaki dia..bile bergerak je kete tu..dia gelak..syok ek sayang...

da puas naik kete..bibik bukak semua baju..seksi anak ku abis comot baju tu..sambil naik kete..sambil bibik suap makan..sambil menghirup udara segar..

1 padang rumput rayyan jelajah..tengok dak wazif tu..siap golek2 kat rumput tu lagi..aduhai..tungau la sayang..

ish..ish..ish..selamber je dia..

rayyan pun same gak..risau betol aku takut tungau lak nanti..

petik daun tu..tengok line clear..masuk mulut ye sayang..ish anak ummi nih..notty

da puas bergambar..aku mandikan rayyan..bagi minum susu..pastu tido..
seharian kitorang kat umah makteh rayyan nih..malam baru balik..ateh hantar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails