11 January 2010

::ELO 2010::

Assalamualaikum..salam sejahtera semua..
lama juga aku tak jengah blog ni ek..dekat sebulan gak kan..camne nak jadi pembelog tegar nih..ish ish..maklum la..busy memanjang..sooting acar PM la..acara Menteri la..& yang paling pentingjob masyukk punyer..shooting wedding..hehehee...gambar akan aku upload nanti..

Rasanya belum terlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat Tahun 2010 kepada semua silent reader blog aku ni..Kawan Kawan..Selamat Tahun Baru 2010..Semoga tahun ini tahun yang bermakna dalam hidup kite..

2009..bohong kalo aku kata kan aku lalui kehidupan ini dengan penuh keindahan..keceriaan..kebahagiaan tanpa sebarang masalah..dugaan & cabaran..semua orang tak lari dari itu semua kan..
Ok la..tak nak cite pasal masalah..cabaran..dugaan..sedih sedih tu..

Alhamdulillah..awal 2009, kami dikurniakan seorang baby boy yang shomeil..Muhammad Faris ar Rayyan..dengan kehadiran Rayyan..makin bertambah la kebahagian..keceriaan..dalam litle family ku ini..ujung tahun 2009 pula..bertambah seorang lagi ahli keluarga..mokcik dila..Adik aku kawin ujung tahun hari tu..

2009 pergi..2010 datang..
kite laluinya dengan sabar..

p/s: Ya Allah..ku bersyukur pada Mu di atas nikmat yang Kau berikan pada ku..aminnn..

2009..kami bertiga..berempat?!!!lom lagi..


my heroes..B..Rayyan..I'm happy wif both of you dear..

semoga kebahagian..keceriaan..keharmonian dalam keluarga ku ini berkekalan hingga ke akhir hayat..amin..

1 comment:

amiey lee said...

heeee...kelakar kan bila diorang bubling...smapai menyembur2 hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails