13 June 2012

Selesai Sudah - Album Untuk Tuanku.

Hai Semua ;-)

Bulan lepas ade entry touchdown from Brunei kan!..sape ade baca entry tu..angkat tangan!..yeayyy gud..tQ ye sudi baca.. ;-)

hmm ni hasil kerja semasa kitorang seminggu kat sana.. gambar Lawatan Rasmi Tuanku ke Brunei telah selamat di masukkan dalam album & urusan nak persembahkan kepada Tuanku adalah bos aku punye kerja la..not me ;-) ampun tuanku!

hmm seminggu kat sana, 3 buah album untuk 1 lawatan..semua aktiviti Tuanku Berdua dirakam & diabadikan dalam album ini..(ehhh sempat lak gambar kami anak beranak interframe ye!..hehehe...)..kene buat 2 set..bayangkan betapa kebizian aku...
 penuh halaman tugas ku dengan gambar2 & album yang tebal lagi berat tu..sambil select gambar..sambil chit chat via GTALK wif Cik Aty..heheheh..sessi bercerita hal semalam & semasa mesti ada hari2..
 muke depan album..
 antara isi kandungannye..liputan from A to Z tau..

 da laa..expose skit2 je da..Tuanku Berdua lom tengok lagi ni...hehehhe...tengok aksi mamarazi lak eh...ni bergambar ngan officer kementerian & photographer P&C Permaisuri.. miss Joo..kat Istana Darul Iman, Brunei..besar & penuh ke-G.O.L.D an !..psss:..songket kurung tu sampai ke Brunei wehhhh...vangga cik rose!
 ni pulak, pozing gedix kat Hotel Emperior Brunei..hotel paling Class kat Brunei..semua delegate stay kat sini..
 tak dapat nak pozing gedix ngan Tuanku Hasanal Bolkiah & Isteri, ngan gambar baginda pun jadi la..

hehehee..da cukup la aksi pozing gedix aku tu..malu nak publish bebanyak..ewahhhh..hehehehe...

da daaaaa...

tQ pada yang sudi klik, u klik i... i klik u back!..

14 comments:

syawalsimpsons said...

sebok benar tu...akhirnyer siap...

fieda said...

bagusnya hasik kerja dia..

watyz said...

la.. tunjuk la gambo bebanyak...

ajue said...

sronok dpt jln2 skli ni

ummirayyan said...

syawalsimpson:..lom sempat kite nak berkenalan..nnt sy singgah blog awak yer..tQ, awak rajin jengah blog saya..teruskan bg komen2 membina yer..

lege rasanya siap kerja tu semua..

ummirayyan said...

fieda:..hasil kerja berkumpulan..issshhk, 2 org je pun..jadi, akhirnya hasil kerja ini tuanku perkenan..

ummirayyan said...

watyz:..alahai..tak koser nak upload sesatu le..3 album bebs...

ummirayyan said...

ajue:..seronok gak..tapi pikir kan kerja yang banyak nak buat lepas da blik dr jalan2 ni..down terus semangat!..hadehhhh...

CheNamNam said...

best tuh kejer ko dikkk..ader kosong tak?hakak nak applyyy lahhh...

Mak Izz said...

makin gelap kulit ko. jom spa!

ummirayyan said...

hakak CNN:..hehehe..isi borang SPA kak..ader rezeki boleh le..

ummirayyan said...

Mak Izz:..gelap sbb kurang cahaya ler..cettt nak juga!..hehehe..

AdanyaKauUntukku said...

bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaa nak gak rasa cam ni

tapi ntah bilaaaaa

ummirayyan said...

hehehe...rezeki..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails