17 October 2010

::Sedih La Pulak::

aduh...shahdu lak petang petang nih..
lonely without lovely hubby n lil rayyan..
rayyan da balik melaka..sedih tengok rayyan time antar kat kete atok nye td..cam tak puas ngan ummi n walid nye je..my lovely hubby lak tak der..keje..hmmm..kesorangan la aku hari nih..
hmmmm...perghhhh..1hari samapi 2-3 entry..terror aku..ye la..tanpa ganguan c ebot tu la..kalo dia ader..jangan harap le aku nak beronline..blogwalking..tak sempat nak bukak beg..dia da dok depan aku..siap tolong angkat beg la..
hehehehe..nak kate aman dia takde disisi tu memang la aman..tapi tak best r..aku rela berhiruk pikuk ngan dia dari dok bersendirian tanpa dia..sabar ye rayyan..2 minggu lagi ummiwalid datang amik rayyan eh..ummiwalid ader misi nak dijalankan nih..heheheee..
hmmm ape lagi..line clear..update ape yang patut la..

ni bekalan stok EBM untuk rayyan sepanjang 2 minggu rayyan di kampung..120 pack..insyaallah..cukup...

ini je yang tinggal di peti ais kat rumah..huhhh..kene kumpung lagi nih..keep on pumping..hmmm..kat opis ader lagi...yeay....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails