08 October 2010

::TAHNIAH AYAHCHIK & DILLA::

Yuhuuu...
meh sini cepat cepat..Fresh From Oven nih...huuhhuuu...
layan gambar duluu..last nanti aku citer eh...








 adik beradik..ipar duai..yang datang melawat...
tahniah bangchik & dilla..

huhh..best kan tengok gambar...hehehee mesti korang tertanye tanye..anak sape la pulak nih kan..bukan anak aku yer..tapi anak adik aku..anak buah aku la..

baby comel ni masih belum ade name lagi..mak ayah nye tak tau pilih yang  mane 1 nama yang sesuai..banyak sangat pilihan nye..mane tak nye..mak nak name ni..ayah nak name tu..tu belum masuk pilihan nama dari nenek & atok ye...hehheee..mokder pun nak pilih la name la..boleh?!!!
ok la...camni citer nye..pepagi td aku dapat message dari adik aku ni yang kate nye isteri nye da masuk spital..doakan agar mudah proses bersalin...wahhh..aku pun terbayang la muke baby comel adik aku nih..camne la dia eh..alaaa..tunggu la 10.10.10..cantik date ni kan..hmmm tak sabar nak tgk..tup tup..tengahari tu aku dapat lagi message..kate nye isteri dia da selamat bersalin..baby boy..wahh..aku pun suke r..leh kawan ngan rayyan ebot aku nih..aku pun ape lagi..plan nak tgk tghari tapi sempat sebab aku ader job kat Pullman Putrajaya..so kene jalankan tugas dulu ye...abis keje..ape lagi..aku pun pecut la ke spital..

yeayyy..dapat gak tgk baby tu...chomel sangat..baby boy..3.5kg..normal..
meh citer lagi...biase la..sampai je spital..mak mertua adik aku ade..aku borak2 la ngan diorang..agak nye aku bercerita nganbersemangat kot..tetibe baby ni nangis..baby tak suke dengar kuat2 ye..hehheeee..mahap ye..mokder mu ini memang keypochi...yuhuuuu..so dengan sedar nye la..aku slow slow la volume utk bersembang tu..terus senyap sepi melayan lena si baby tu..kelakar je..
moral of the story..kat spital kontrol sikit adap ye acik rose oi...heheheee..

anyway..tahniah kat bangchik & dilla..semoga kehadiran orang baru dalam hidup kamu bertambah la kebahagiaan nye...tanam kan semangat utk menyusukan baby tu sepenuh nya..

ps:..memang berharap sangat supaya dilla menyusukan anak nye exclusively..atlease 6 bulan pertama tanpa sebarang cecair lain kecuali SUSU IBU...ye la kan..SI ni kan adalah makanan terbaik baby..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails