17 October 2010

::Sepagi Di Tasik Permaisuri::

Memandangkan rayyan ade kat KL minggu ni..& jap lagi nak punbalik melaka..aku pun bawa la Rayyan bersiar siar di Tasik Permaisuri sambil bekfas kat situ..
lagipun nak menorai motobike yang walid dia belikan hari tu...

video

video

mamam lu sebelum main...berselera sungguh kalo nenek yang suap...kalo ummi yang suap..semut je la yang makan...

vroooommmm...vrooooommmmm...

posing jap ngan moto nih...


video

da puas vroommm..vrooomm..jalan jalan jap kat tepian tasik tu...konon nak le bagi ikan ikan tu makan..tapi lupe nak bawa roti...tak der rezeki la si ikan...

tunjuk ape tu rayyan?!!

konon2 bendera berkibar la tu...

gambar ni rayyan betol2 depan kamera..sambil tu dia kate..pattt(cepat)..soh aku snap gambar nye..

shaaaayang ummi nih...manje manje la pulak...
petang nih rayyan nak balik kampung da..ummi walid nye nak ade misi yang perlu di jalankan...jeng..jeng..jeng...misi pe tu ye...tunggguuuuu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails