09 October 2010

::Stok EBM Terkini::

yooo...dalam ni bukan nasi lemak ke hape eh...dalam ni ada....jeng..jeng..jeng....(gambar bawah)termos nih aku pinjam opismate aku nye..pening gak kepala macam mane nak bawa EBM kalo tak der cooler box tu..(cooler box aku ader kat kg la..)nasib baik ader termos nih...alhamdulillah..syukur..Allah permudahkan urusanku..
ape eh?!!!!hehehee....

EBM stok ar rayyan la...meh sini aku habaq mai..EBM ni aku bawa balik dari opis..maklum la..penuh sarat barat SI aku dalam peti ais kat opis tu..orang lain nak tumpang pun segan...hehheee..skang nih untuk memudahkan kerje..aku masukkan EBM yang bertarikh 1-15hb dalam 1 beg plastik besar..pastu aku tagging la cam kat gambar nih..senag beb..takder la kes..bile bukak peti ais je..luruh gugur smue EBM..hehehee..

ni EBM yang da aku tranfer kan kat dalam peti ais umahaku..peti ais uma aku da kosong skit sebab rayyan aku da post kat kampung untuk bulan nih..ader project baik punye...hehheheee...

taraaa...ni stok terkini EBM Ar rayyan...peti ais kat opis pun macam ni jugak penoh nye..(pasni kene tumpang peti ais kat kedai abg Doby nih..)huhuuuuu...
ps:...esok nak balik melaka..nak anta EBM kat rayyan...banyak pack untuk seminggu...

entry ni bukan untuk menunjuk2 riak ye...hanya sekadar inspirasi aku..

1 comment:

amiey lee said...

hee suka2...ni wat lg smangat nih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails