12 November 2010

::12.11.10::

EPPY BESDAY TO ME..EPPY BESDAY TO ME..EPPY BESDAY TO ME...EPPY BESDAY TO ME...

hney,ros,anim,ija,ude,mokder....eppy besday to you..

heheeee..da nyanyi lagu besday kan..mesti la ni besday aku..iye..hari ni besday aku..cepat wish...hadiah jangan lupe k..

heheheeee..12.11.10..cantik lak date ni kan..
28 tahun yang lepas aku dilahirkan dari rahim umie ku...da antau pun dedikasi khas untuk ummi aku yang melahirkan aku tadi sempena hari lahir ku..

cakkkk...suppppriseee.....

bunge kat atas tu adalah pemberian dari en suami terchenta...suprise sangat2..camni..meh aku cite skit..hehehee..pagi tadi lepas je sarap aku dok r kat meje aku..kemas2 ape yang patot sambil tulis diari..pastu bos aku jerit...

En BOS:...rosssss...khadijah..
AKU:..Yerrrr...(sambil bangun untuk jengah le knp panggil aku macam tu)..
En BOS:..wah..bunge untuk ang..(dialek utara)..
sambil tu kawan2 opis da serbu kat aku..tanye dari sape bunge tu..
En BOS:..annyversary ke Ros?!!
AKU:..ntah le..sape yang bagi ni dek?!(aku tanye kat adik yang antau bunge tu)..
adik bunge tu sengeh je..sambil soh sain bukti penerimaan..
aku pun sain la...
AKU:..jap jap..aku bace lu kad nih eh...ooo...dari en suami aku la..hari ni hari jadi aku...
En BOS:...ooo...happy besday r ros...
pastu semua kawan2 opis salam n wish le kat aku...
ade gak yang gelak besar..maklum le..romentik lak en suami aku nih..

heeheheheee...terkejut aku dapat bunge ni tau..da r suprise lak tu..time kasih banyak banyak B..
Tak pernah aku terfikir yang aku akan dapat bunge macam nih..selalu tengok kat tv je..boypren kasi kat gelpren..bagi kat opis la..tup tup..kene kat aku lak..ehheehee..da macam drama tv lak rase nye tadi tu...memang tak sangka beb...

haaaa..aku happy sangat hari nih(lepas dapat bunge la)...walaupun tak dapat celebrate besday aku ontime dengan en suami..aku tetap happy..
nak tahu tak...selama 4 tahun perkenalan+ikatan perkahwinan kitorang ni kan...tak pernah pun dapat celebrate besday aku ontime..mesti celebrate lambat..mane tak nye..setiap kali tibe nye besday aku mesti je aku outstesen..2007..aku ke Singapore..untuk terima award..2008 konon nak sambut ber 2 setengah..coz rayyan dalam perut..tp en suami berkursus..2009..aku ke Singapore lagi atas urusan kerja..n tahun nih..2010..en suami lak berkursus...hmmm kesian kan..tapi tak pe la..nak wat camne kan..celebrate je lambat..wish ontime...tak kesah r...

anyway..aku suke sangat hari nih..mekaseh B..luv u so much forever..



besar bunge dari orang nye...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails