20 September 2012

Spageti Sosaj Bolognise Cik Rose Punye

Hai Semua ;-)

Haaa korang ingat tak entry semalam..haaa pasal ape?!! cer gtau skit pasal ape?!!!..sape tahu sile angkat tangan...cik rose nak bagi spageti ni..

hehehhee..ok la, kan semalam cik rose buat entry pasal spageti yang kreatif tu..semalam jugak cik rose g Giant, cari bahan nak buat..terliur liur er-liur ni tengok spageti rupa itu..

hmmm meh tengok meh..
1- cucukkan..
 2- rebuskan..
 3- toskan...
 4- photoshoot dulu..
 5- baru la boleh makan..
 6- ;-)

cik rose buat utk tetamu kecik datang umah semalam..lagipun en suami kate dia da lama tak makan spageti..hmm untuk cik rose makan, cik rose punyer takde sosej pun sebab tak suke sosej tu..

alaaaa..tunjuk kretif je la..resepi, korang da tau pun kan..leh la korang buat nanti yeahhh..

da daaaa...

klik klik yer..u klik i, i klik u back..

6 comments:

watyz said...

br terpk nak wat... :)

~aYu~ said...

eh.. kreatif la.. ok..ok.. nanti ayue nak cer wat. faveret ni.

Rose Khadijah said...

watyz:..hehehe..buat le cepat..anto kat uma cik rose eh..tak puas makan smlm..

Rose Khadijah said...

Ayu:..hai ayu..owhhh..feberet eh..hmm nnt try tau..

fieda said...

fuyoo..mg kreatif la..

Rose Khadijah said...

kak fieda:..tunjukkan kekretifan akk yo!..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails