18 September 2012

Menjala Roti Jala

Hai Semua ;-)

Resepi Roti Jala:
Tepung gandum, pewarna kuning, garam, telur & air : kacau2 smpai sebati & tengok kelikatannye supaya boleh dijala nanti..hehehhe..
(resepi men tibai jer..orang lain tak tau ler..tapi ni pun sedap je...)

nak cicah ngan kari boleh..ngan serawa durian pun boleh..

tapi yang ni cicah ngan kari kerang..perghhhhh...layan la...da macam hi-tea bebs..
 suke aku ngan plate ni..skali ngan mangkuk kuah..tupperware brand ko!..tQ kakngah, atas pemberian itu..
petang semalam, lepas balik dari ronda ronda..terasa nak makan roti jala, sebab nak balas balik, ritu aku makan kat open opis, roti nya  masin..hehehe..
so, puas hati la dapat menjala sendiri..
cicah ngan kari kerang yang sedia ada..
psssttt:..masa aku tengah menjala, en suami cakap: hney jangan buat banyak2..nanti tak abis..tup tup..dia yang mencari..sbb tak cukup ko!..

da daaaa..

u klik i, i klik u back!..

;-)

6 comments:

fieda said...

tu dia...roti jala rose...sedap tu...

fieda said...

kak fieda klik2...

fieda said...

rose sinopsis drama tu rose boleh baca kt sini

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2012/09/video-adam-hawa-episod-1-4.html

cik nysa (panda) said...

sodapnyeeee roti jalaaa :D

Rose Khadijah said...

hai semua..hehehhe..cubaan pertama yang berjaya..kenyang!..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Klu k.atie cicah ngan sambal tumis ikan bilis..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails