17 September 2012

Hanger Sandle Yang Kretif

Hai Semua ;-)

Kretif kan!..jimat ruang..


hmm 1 penyesalan, sebelum pindah ke atas kayangan haritu, aku men buang je hanger besi ni..kalo ku tahu, memang aku akan buat camni..hadehhhh...

;-)

klik klik tau..u klik i, i klik u..

8 comments:

MamaEma said...

memang kreatip... tp hanger besi ni dah susah nak cari

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Rose.apa kabar?K.atie byk lg hanger besi camni..tp masih guna buat sidai kain kat penyidai:D
Kreatifnya kan?

Rose Khadijah said...

kak ema:..betol tu, payah nak dpt dah..

Rose Khadijah said...

kak atie:..
hai kak..alhamdulillah sihat..owhh..kalo da jemu nak sidai baju gune hanger tu, boleh le buat hanger kasut lak..

watyz said...

kreatif..kalo aku wat kan.. kat mana aku nk gantung sume2 kasut2 tu??? hehhehe

Rose Khadijah said...

watyz:..gantung kat lemari baju..takpun kat ampaian..hehehhe..jangan maree!..;-)

fieda said...

kreatif la..jimat ruang..

Rose Khadijah said...

kak fieda.:.itu la kan..jimat..tapi kene rajin nak buat ni..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails