13 November 2010

::Fasa Copy & Paste::

heheheee..fasa ape lak nih kan..fasa ni bukan ditujukan pada staf gomen yang terlibat tu eh...fasa ni merupakan fasa untuk si ebot aku nih..Fasa Copy & Paste..tiru semua yang orang buat..
mane tak nye..td sebok sebok aku nak mengepam..dia pun loghat loghat nak kan pam set aku tu..ni kes berebut la..aku pun bagi r botol kosong kat dia..ingat kan nak buat ape..rupenye dia pun mengepam gak..tapi gune teknik marmet...hehheeee..rupe nye selama ni aku mengepam depan dia,dia tengok n stor kat memori nye la..memang kadang2 aku marmet je..kadang tu lepas pam pun aku mesti nak marmet..lebih puas la..



heheheee..kelakar je tengok gelagat si ebot aku nih tau..rayyan...rayyan...pasni ntah ape lagi la yang dia akan tiru...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails